Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C5 allroad - Błąd g201

daw2 23 Cze 2016 14:40 1371 6
  • #1 23 Cze 2016 14:40
    daw2
    Poziom 18  

    Witam mam błąd g201 sygnał nieoczekiwany. Podmieniłem czujnik , sterownik ABS Esp pod nogami pasażera sprawdziłem połączenia z g201 zasilania i masy. Wykasuje błąd wyłączam VCDS świeci Abs i Esp. Naciskam hamulec Esp gaśnie ale jak tylko przekroczę 30 km/h od razu i za każdym razem pojawia się błąd g201. Krancówka na pedale wymieniona i działa prawidłowo. System posiada pompę doładowywującą. Co jeszcze można sprawdzić?

    0 6
  • #2 23 Cze 2016 19:33
    decybel91
    Poziom 39  

    Wydaje się, że padł sterownik, a drugi niekoniecznie sprawny.
    Trzeba jeden ze sterowników sprawdzić np. w Elektro-BIP (gratis).

    0
  • #3 23 Cze 2016 20:00
    daw2
    Poziom 18  

    Ale który? Ten pod nogami pasażera czy ten pod maską?

    0
  • #4 24 Cze 2016 22:05
    decybel91
    Poziom 39  

    Pod maską od ABS.

    0
  • #5 25 Cze 2016 21:07
    daw2
    Poziom 18  

    W tym modelu ponoc nie ma sterownika abs tylko grupa zaworowa. Sterownik jest pod nogami pasażera.

    0
  • #6 26 Cze 2016 08:19
    decybel91
    Poziom 39  

    Być może tak było w a6 c4, ale już w twoim modelu masz sterownik ABS razez z modulatorem.

    0
  • #7 06 Lip 2016 14:37
    zzzbynek
    Poziom 1  

    Witam. podłączę się do tematu, bo mam taki sam przypadek audi Allroad 2000R 2.7T. Błąd G201 ABS i ESP pojawia się u mnie, ale dopiero po rozgrzaniu i tylko jak obroty silnika przekroczą 2 tyś. Wymieniłem już pompę ABS, pompę ESP razem z czujnikiem G201, sterownik pod nogami pasażera, czujnik stopu (nowy) nawet kostkę z wiązką od czujnika G201 - bez rezultatu. W przypadku allrodów wyposażonych w pompę ESP pompa ABS nie ma w sobie sterownika - jest tam tylko zespół zaworów. Sterownik jest pod nogami pasażera. Ostatnio moje podejrzenia padają na alternator. U mnie ładowanie po rozgrzaniu spada prawie do 13V. Może pompa ESP lub czujnik g201 nie dostaje odpowiedniego napięcia i wyrzuca błąd. Kolego a jakie jest u Ciebie ładowanie?

    0