Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControlSterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

307 1.6 hdi 110 KM - Brak mocy z dołu

23 Cze 2016 23:00 15588 12
  • Poziom 8  
    Witam. Posiadam Peugeota 1,6 hdi 110km bez fabrycznego FAP . Od jakiegoś czasu w moim aucie borykałem się ze spadkiem mocy w dolnych partiach obrotów silnika.. auto wkręcało się dopiero powyżej 2 tys obrotów .. został wymieniony czujnik turbiny,dalej nic. Auto zostało zaprowadzane do warsztatu , sprawdzili turbo /zregenerowane 45 tys temu/ i że wszystko jest ok.. Po głębszej diagnozie okazało się że wtryski lały,zostały zregenerowane ale przy dalszych poszukiwaniach okazało się że są wydarte wałki rozrządu , oraz na panewkach korbowych są wtopione opiłki metalu.. Zostałem przekonany iż nie opłaca się naprawiać silnika ,więc kupiłem nowy słupek z odzysku. Przed założeniem nowego sinika sprawdzono dół i górę , było wszystko ładne. Po założeniu jednak problem dalej występuje , góra pieniędzy poszła a auto dalej się nie kręci ,, Zostało nawet zmodyfikowane oprogramowanie auta wyłączono egr i podniesiono moc do 130 km .. Ma ktoś jakiś pomysł ...
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • SterControlSterControl
  • Poziom 1  
  • SterControlSterControl
  • Poziom 8  
    Witam .
    Wtryski kolego zostały zepsute przez poprzedniego mechanika , który wymieniał mi uszczelnienia na wtryskach w głowicy , nie wiem jak można było to zrobić ale zostało to zrobione. Zostały wyjęte wtryski które były ładne i suche , po ich robocie auto już straciło moc doszczętnie i po 250 km zostały wymontowane okazały się całe zalane .. jednak przyczynia spadku mocy pojawiła się już wcześniej . wtryski wysłałem do regeneracji i okazało się że było doszczętnie rozjechane aż się pytali co się stało że zostały tak zepsute .
  • Poziom 1  
  • Poziom 8  
    vin VF33H9HYB84480756 .
    jeśli chodzi o wtryski to zostały wymienione uszczelki o nr oes
    1981.64 podkładka wtrysku
    1982.a0 uszczelka gumowa wtryskiwacza w głowicy
    1982.99 pierścień plastikowy
    celem tego było profilaktyka podobno trzeba to robić by spaliny się nie przedostawały do oleju, a że mój miał 180 tys więc zostało to zrobione . Zadziwia mnie to że wtryski po wyjęciu były naprawdę ładne i suche, a po włożeniu i przejechaniu około 250 km były szroty , wysłałem je do regeneracji wymienili końcówki zrobili testy i że są na 100 ok. przed remontami spadek mocy był stopniowy turbo wkręcało się przy 1600 później przy 1800,2000 a po remoncie dopiero grubo powyżej 2 tys .. przed wymianą silnika dół na wykresach miał falę ale niską , po wymianie silnika w aucie dół jest prosty dopiero zaczyna coś się dziać na wykresie przy obrotach powyżej 2500. Auto po uszczelnieniach wtrysku było diagnozowane testerem planet , ale nie było prześwietlane dokładnie tak jak pisałeś z odczytem podczas testów .. może jeśli układ paliwowy to może ma wpływ to iż w styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa..
  • Poziom 1  
  • Poziom 8  
    307 1.6 hdi 110 KM - Brak mocy z dołu
    taki dostałem od firmy która mi to robi . podmienili mi czujnik i regulator z drugiego auta . tylko na moim jest ciut niższy parametr .dziś też po testowaniu auto ze 130 km spadło na 100 . Wracając do filtru paliwa został on wymieniony wtedy jak zamarzł i teraz przy wymianie silnika ..

    Dodano po 2 [minuty]:

    307 1.6 hdi 110 KM - Brak mocy z dołu
    taki jest wykres turbo
  • Poziom 1  
  • Poziom 8  
    ale tam nie są wymienne wkłady , został założony nowy filtr paliwa puszkowy , wtedy i teraz przy wymianie wtrysków .. czy w tym aucie przy przebiegu 180 tys mogła polecieć pompa cr , każdy mówi że to mało realne .
  • Poziom 1  
  • Poziom 12  
    Hej no ludziska
    Tak się ciekawie rozpisaliście i nie raczycie napisać jak się historia skończyła...
    Jak już naprawił to w d... ma wszystkich. Powinno się takich forumowiczów blokować.
  • Poziom 8  
    Witam . Rzeczywiście nie odpisałem jak zakończyła się historia, uciekło mi to . Ciężko mi powiedzieć co było przyczyną , gdyż auto trafiło do kolejnego mechanika który temat ogarnął i zrobił auto za przysłowiowe kilka groszy . Chroniąc się tajemnicą nie zdradził mi co było przyczyną . I szczerze nie wnikałem , po 6 tygodniach zmagań najważniejsze było wreszcie jeździć i zapomnieć o poniesionych nie potrzebnie kosztach przy błędnych diagnozach i naprawach.
  • Poziom 9  
    Jakby kogoś mogło to zainteresować, to u mnie w Volvo S40 2007r z tym samym silnikiem co w temacie, był ten sam problem. Mechanicy trzymali mi auto kilka dni, rozebrali mi pół silnika wliczając rozrząd i wtryskiwacze i nie poradzili sobie. Nawet przyprowadziłem im Focusa z tym silnikiem żeby czujniki po podmieniali, i du...a. Zirytowany tą niekompetencją pojechałem do nieautoryzowanego, znanego na śląsku, serwisu Volvo w Chorzowie i po dwóch godzinach oczekiwania kierownik serwisu wręczył mi kluczyki do naprawionego autka. Diagnostyka 200zł, przepływomierz (mpp) 330zł i robocizna 120. Przepływomierz był sprawny ale diagnozując (orginalnym volvowskim kompem) dopatrzyli się jakiś odchyłek w podawanych przez niego danych.