Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie głośniki (niebuczące)?

24 Cze 2016 12:46 999 18
  • Poziom 5  
    To mój pierwszy post także witam społeczność elektroda.pl!

Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o sprzęt i chyba nigdzie indziej nie znajdę kompetentnej odpowiedzi. Zarejestrowałem się specjalnie, żeby zadać jedno pytanie.

Potrzebuję głośników do laptopa. Nie mam wielkich wymagań, nie jestem wielkim audiofilem. Czasami słucham muzyki, oglądam filmy i gram w gry. Nie mogę jednak znaleźć głośników, które nie buczą po wyłączeniu komputera.

Kupiłem jakiś czas temu głośniki TRACER SUPREME 2.1 za ok 200zł. Po wyłaczeniu komputera głośniki buczą, a przy wyłaczeniu samych głosników słychać było głośny trzask.

Przeszukałem ceneo i inne serwisy szukając polecanego sprzętu, ale praktycznie wszędzie w opiniach widzę wadę "buczy/szumi".

Możecie polecić jakieś głośniki, które nie buczą?

Dodam, że gniazdko i przedłużacz mam z uziemieniem także to nie w tym problem. Nie chcę wydać kolejnych 200zł na kolejne buczace głośniki, więc byłbym wdzięczny za polecenie sprawdzonego sprzętu.

Jak już wspominałem, nie mam dużych wymagań, chce po prostu coś co brzmi przyjemniej niż głośniki laptopowe i ma trochę przyjemnego basu. Głośniki docelowo będą na biurku także fajnie jakby nie były za wielkie.

Dzięki bardzo!
  • Poziom 38  
    Witam,
    odpowiedz nie dokonca moze byc jednoznaczna.
    To ze glosniki "bucza" moze oznaczac wiele:
    1) masz uszkodzone glosniki, ich zasilacz generuje 100Hz prze brak dobrej fitracji zasilania
    2) masz uszkodzony kabel polaczeniowy glosniki-laptop, nie jest ekranowany dobrze albo sa problemy z masa
    3) uszkodzenie samego laptopa, jego gniazdka itp.
    Teraz prosilbym o sprawdzenie: