To mój pierwszy post na tym forum wiec zacznę od serdecznego przywitania wszystkich, Witajcie
W moim Peugeocie 307SW z 2002 roku wyposażonym w ESP jest klasyczny problem z przełącznikiem zespolonym. Zabieram się za wymianę tego przełącznika jednak mam pewien problem do rozwiązania.
Czy to prawda że w takim jak mój samochodzie wyposażonym w ESP po demontażu/montażu kierownicy należy wykonać kalibracje czujnika położenia kierownicy?
Jeśli tak to prosił bym o informacje w jaki sposób to wykonać. Posiadam diagbox oraz pp2000.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

W moim Peugeocie 307SW z 2002 roku wyposażonym w ESP jest klasyczny problem z przełącznikiem zespolonym. Zabieram się za wymianę tego przełącznika jednak mam pewien problem do rozwiązania.
Czy to prawda że w takim jak mój samochodzie wyposażonym w ESP po demontażu/montażu kierownicy należy wykonać kalibracje czujnika położenia kierownicy?
Jeśli tak to prosił bym o informacje w jaki sposób to wykonać. Posiadam diagbox oraz pp2000.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.