Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda superb podswietlenie lusterka +drzwi kierowcy.

cytel 26 Cze 2016 13:43 1344 0
  • #1
    cytel
    Poziom 9  
    Witam. Mam taki problem związany z podświetleniem lusterka i dolnym podświetleniem drzwi od strony kierowcy. Walczę juz z nim od jakiegoś czasu i cały czas nic. Skoda superb 2006 Anglik wszystko działa elegancko poza tymi dwiema lampkami strasznie mnie to drażni dlatego ciagle nie odpuszczam ale nie mam pojęcia gdzie juz szukać. Moze ktoś mi cos poradzi. Sprawdziłem zamek w drzwiach mikrostyk wydaje sie wporzadku bo gdy otwieram drzwi to na liczniku pokazuje sie kontrolka otwartych drzwi i zapala sie lampka pod lusterkiem od strony pasażera. Sprawdziłem tez moduł komfortu było kilka zaśniedziałych styków myslalem ze to juz to ale dalej nic wszystko wyczyszczone posprawdzałem kable przy tym module komfortu gdzie jest pełno tych kostek wszystkie wypialem wyczyściłem kable wszystkie całe wiem ktora kostka jest odpowiedzialna za te lampki jest tam napięcie na kilku kablach na kilku nie i nie wiem co z tym dalej zrobic. Wszystko działa elegancko poza tymi dwiema lampkami w drzwiach kierowcy. Central działa szyby oświetlenie kabiny czujniki parkowania wszystko jest ok. Lampki oczywiscie sprawdziłem podłączając na krótko sa sprawne ale nie mam pojęcia dlaczego nie dochodzi do nich sygnał jak otworze drzwi.. Ma ktoś jakieś pomysły??? Z gory dzieki