Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G 2.0 DTI, vp44 - Silnik nie odpala po ostygnięciu - pompa vp44

27 Cze 2016 21:20 1611 5
  • Poziom 9  
    Witam. Jeżeli samochód stoi na płaskiej nawierzchni lub przód ma wyżej niż tył silnik po ostygnięciu nie odpala. Można kręcić rozrusznikiem, ale nic to nie daje. Dopiero plak pomaga i odpala. Problem znika, jeżeli auto zostawi się pod kątem czyli tył jest wyżej niż przód. Wtedy odpala bez problemu. Podczas jazdy niema spadków mocy, auto wkręca się na obroty. Prawdopodobnie problem tkwi w pompie wtryskowej. Czytałem, że może sie przepalić tranzystor, ale wtedy nie odpala wogole. Czy problem może tkwić w zapowietrzeniu się pompy? Ewentualnie prosiłbym o jakieś porady. 2000 zł na regeneracje to za dużo na moją kieszeń, tym bardziej, że auto warte 5000 zł.
  • Poziom 40  
    Sam sobie dałeś odpowiedź.
    Zapowietrza się najczęściej na o-ringach filtra paliwa (dwa węże + uszczelka pokrywy).
  • Poziom 17  
    Dodam, że pod pokrywę warto kupić zieloną ;)
  • Poziom 9  

    Link


    ewentualnie odpowietrzenie takim sposobem pomoże?
  • Poziom 40  
    Do następnego odpalania napewno.
  • Poziom 9  
    o ile faktycznie oringi na filtrze są nieszczelne? jeżeli wszystko jest szczelne to powinien problem zniknąć?