Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

podłączenie domofonu wekta tk6

28 Cze 2016 01:46 5013 4
  • Poziom 2  
    podłączenie domofonu wekta tk6 podłączenie domofonu wekta tk6 podłączenie domofonu wekta tk6 podłączenie domofonu wekta tk6 podłączenie domofonu wekta tk6
    Hej mam problem z wymiana starego domofonu siedle ht401-01 na wekta tk6 a mianowicie podłaczyłem wszytko i jedyne co nie działa to dzwonienie tzn gdy naciska sie przycisk na klatce slychac jedynie buczenie w sluchawce a domofon nie dzwoni.
    ze sciany wychpodzi 8 kabelkow ale domofon funkcjonowal wczesniej na 5 plus 1 przepieciu masy. ten jeden nie podlaczony to zrobilem wczesniej przepiecie na 6 pin ale dziala i bez.
    Zamieszczam zdjecia przed odpieciem starego domofonu, jego schematu oraz tego jak podlaczylem nowy
    prosze o pisanie w miare prosytym jezykiem poniewaz jestem amatorem elektrykiem.
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.
  • Pomocny post
    Admin Zabezpieczenia Stacjonarne
    Wszystko kolega wykonał prawidłowo. Po prostu w bloku zanstalowana jest centrakla tóra nie dzwoni a po prostu wystawia zasilanie na buzer/brzęczyk znajdujący się w sluchawce, którego to nowy unifon nie posiada.( temat był wielokrotnie poruszany na forum) Może da się wykorzystać ten ze staregmo unifonu?
    pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Dziękuję za odpowiedź
    Teraz właśnie dochodzimy powodu wymiany poprzedniej słuchawki a mianowicie irytującego dźwięku brzęczyka.
    Moze da się go wymienić na jakiś inny mniej irytujący??
  • Pomocny post
    Pomocny dla użytkowników
    Na żyle wywołanie pojawia się napięcie, które uruchamiało brzęczyk w starym unifonie. Nowe unifony z zasady nie mają żadnych generatorów melodii, bo te są wspólne dla całej klatki. Do słuchawki poprzez przycisk w kasecie dociera "gotowy" sygnał wywołania.