Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Konserwator Urządzeń Dźwigowych
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki samochód dla kawalera do 10tys ?

lolek2417 08 Lip 2016 00:37 9585 124
  • #91
    lolek2417
    Poziom 15  
    Dziś wieczorem wstawię zdjęcia jeszcze od tej laguny
    Jeżeli chodzi o passata to czy według Was nie za dużo krzyczy?
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • #93
    sebap
    Poziom 40  
    Właśnie, ile woła bo nie napisałeś? lolek2417 dostałeś pw?
  • #94
    lolek2417
    Poziom 15  
    koło 10 tys.
    dostałem dziękuję ślicznie za propozycję jednak bardziej mnie interesuje trochę mocniejszy silnik i żeby była Klima bo w te upały jazda będzie nie do zniesienia.
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • #95
    sebap
    Poziom 40  
    Nie napisałeś roku tego passerati.
  • #96
    lolek2417
    Poziom 15  
    2002 bodajże, za chwile wstawiam zdjęcia.

    Gość od laguny napisał że auto stoi w warsztacie na nabijaniu klimy

    Jaki samochód dla kawalera do 10tys ? Jaki samochód dla kawalera do 10tys ? Jaki samochód dla kawalera do 10tys ? Jaki samochód dla kawalera do 10tys ?
  • #97
    sebap
    Poziom 40  
    2002 to żadna okazja za te pieniądze z tym przebiegiem. Normalna cena no ale skoro twierdzisz, że to pewne auto.
    W tej lagunie przebieg ze 100tys więcej, widać po zużyciu fotela i kierownicy.
  • #98
    lolek2417
    Poziom 15  
    Według ciebie jakbym utargował tego passata np. do 8 to będzie już rozsądniejsza cena ?

    ta laguna właśnie mi tak nie pasowała po tych zdjęciach
  • #99
    sebap
    Poziom 40  
    Nie wiem czy rozsądniejsza, musisz to sam ocenić. Jeśli auto Ci pasuje to i tak je kupisz ;).
  • #100
    lolek2417
    Poziom 15  
    Powiedz mi a co sądzisz o kupowaniu rozbitego auta z Niemiec z niewielkim przebiegiem w miarę atrakcyjnej cenie?
  • #103
    andrzej20001
    Poziom 43  
    Tak ale nie Mahmud w d... Mu pchali itp. Od niemca bierz. Normalna umowa z mobile lub autoscout.
  • #104
    MrMalo82
    Poziom 12  
    Panowie, ostro przesadzacie..
    VW Passat B5 2002 rok to polift..do tego nie 1,6 tylko mocny diesel 1,9 tdi 130..
    za higline ludzie wołają 15 tys..
    A za 8 tys to można szukać z 2000 roku 1,6 golfa iv w 3 drzwiach..
    Jak ktoś włożył w zawias kilka tys, do tego turbo wszystko zdrowe, płyny, rozrządy i zadbany to nie puści tanio, tanio to ma Mirek z przebiegiem 180 tys a w rzeczywistości 500 tys i kupę wkładu na początek..np komplet wahaczy itd..

    Dla mnie 10 tys za takiego Passata to nawet niska cena, dużo ludzi woła 11 ponad tys..
    zależy jakie wyposażenie ale sam fakt że polift i 1,9 tdi 130 a nie 1,6 to już sporo znaczy i stan tez się liczy..bo można poszukać za 5 tys a potem 20 włożyć..

    A co do przebiegu można sobie cyferki ustawić na 210 tys..
    Tylko 420 to jest normalny przebieg 30 tys rocznie, dzisiaj nawet 5 letnie passaty maja po 200 tys to po 14 latach ile ma być 90 tys?
    Dla mnie liczy się stan a nie cyferki, ofert takich gdzie ktoś robił rzekomo, rocznie 4 tys km w dieslu jest pełno..szkoda tylko że to nie prawda.
    Na zachodzie nikt nie kupuje TDI po bułki do sklepu...

    P.S. tylko jedno mnie dziwi Passat dla kawalera? ;)
    Dla mnie passat to przeważnie kombi z TDI dla 5 osobowej rodziny
    nie wiem czy warto iść w pojedynkę w auto w którym jest mega drogi zawias
  • #105
    sebap
    Poziom 40  
    Za ten mega drogi zawias kolega zapłacił 570zł, przejeździł 45tys, sprzedał auto następnemu koledze i teraz ten już zrobił 7tys. Nie słychać, żeby coś się działo. Wahacze Master Sport, auto Audi A4 B5.
  • #106
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  
    Ale opanujcie się jeżdżenie paseratti to trochę obora i obciach.
    Jest tysiące innych wozideł, nie proponujcie takich taczek.
  • #107
    sebap
    Poziom 40  
    Doczytaj, że nikt nie proponował. Autor tematu sam spytał bo jego sąsiad ma.
  • #108
    lolek2417
    Poziom 15  
    Panowie byłem wczoraj oglądałem .
    W aucie było robione ostatnio:

    - maglownica
    - wahacze
    - tarcze
    - rozrząd filtry oleje
    - dobijana klima
    - przewody turbo

    dodam że kiedyś rzeczoznawca mierzył cały samochód miernikiem i nie znalazł śladu szpachli itp.

    jest założony komplet nowych opon letnich ( cycki jeszcze widać )
    jest i komplet opon zimowych po 2 sezonach

    dodam że na tylnej klapie koło oświetlenia tablic pojawiła się korozja oraz nad przednią szybą .
    nie działa centralny zamek ( podobno problem z zaprogramowaniem )
    i teraz najgorsze

    od początku jest problem z tym że samochód lekko szarpie ( dość nie wyczuwalne podczas jazdy bo sam jeździłem , ale jednak jest ) podobno mechanik powiedział mu że to 4 pompowtrysk jest do wymiany/regeneracji ( i tu pytanie czy to się regeneruje ? )
    sąsiad mówi że jeździł od początku tak i nic się nie działo.

    jest wgniecenie na przednich prawych drzwiach oraz przednim prawym błotniku .
    nie robił bo mu to nie przeszkadzało.

    ogólnie autko zadbane fotele nie porwane środek zadbany .

    dodam że według mojej opinii chyba nie warto brać tego auta bo krzyczy za niego 11 tys. z czego dodam że auto jest z 2000r.

    Co wy o tym sądzicie panowie ?

    Dodam że auto jest po lifcie ( tzn. lampy z tyłu ma okrągłe a nie płaskie )
  • #109
    sebap
    Poziom 40  
    Skoro jest problem z pompowtryskami to odpuść. Centralny zamek to nie kodowanie. Włączniki w drzwiach to duży koszt więc mówienie, że tylko trzeba zaprogramować jest tym samym tekstem co klima do nabicia.
  • #110
    lolek2417
    Poziom 15  
    Dlatego właśnie postanawiam że odpuszczę to autko.
    Powiedz mi według ciebie w tej kategorii cenowej , jakiego niemca byś polecił ?
    Bo nie ukrywam że bardzo mało jest ofert z lagunami.

    Dodam że chyba jednak benzyna by mnie interesowała.

    Ten sąsiad trochę mi naopowiadał a później wiadomo jak zawsze.
  • #111
    sebap
    Poziom 40  
    Citroen C4 lub Peugeot 207 by Cię interesował? Wiem te sztuki pewne ale trzeba by dołożyć do budżetu. No i oba diesle 1.6 HDi chyba.
  • #112
    lolek2417
    Poziom 15  
    Powiem ci ze chyba będę chciał coś z Niemiec ściągnąć bo niestety patrząc po ogłoszeniach i opisach to nic ciekawego w moim zakresie i okręgu nie ma niestety.
  • #113
    Kune
    Poziom 23  
    Auto za 10k które ma 15 lat i liczysz, że nic tam nie będziesz musiał zrobić?

    Co Ty chcesz kupić uszkodzonego w Niemczech przy kursie 4.5zł za euro?
    Licząc, że musisz po to jechać, kupić, przywieść, przerejestrować? Liczysz, że za 1500€ kupisz Passata 2005 TDI?

    Auta z Niemiec, to dobry wybór, ale nie w takim budżecie, chyba że chcesz kupić Micrę. Jak kupisz auto z większym przebiegiem to licz się z tym, że po roku w PL masz wahacze i amortyzatory do wymiany, bo zapewne będą one jeszcze oryginalne.
    Gorzej jak tu kręcisz nosem na jedną pompkę, a za chwilę kupisz auto co będziesz musiał zrobić wszystkie.

    Proponuje w takim budżecie kupić prostsze konstrukcyjnie auto i raczej w benzynie. A igły to są raczej w salonie, a nie po 15+ latach.
  • #114
    lolek2417
    Poziom 15  
    Panowie lekko odkopuję temat, w związku z tym że nałożyło się u mnie dużo wydatków, budżet będzie równo do 10tys nie więcej to na pewno.
    Po wszystkich wypowiedziach wnioskuje to że na pewno będę szukał auta w benzynie.
    Czy oprócz tej laguny polecacie inne auto w tym budżecie w benzynie ?
  • #115
    lolek2417
    Poziom 15  
  • #117
    lolek2417
    Poziom 15  
    Panie Wojciechu kolor dla mnie nie gra żadnej roli.
    Nie rozumiem skąd ta ironia w Pana komentarzach
  • #118
    sebap
    Poziom 40  
    W tym e39 była nieudolnie przeprowadzona korekta licznika. Dlaczego nieudolnie? Partacz skorygował sam licznik, bez innych modułów i wyświetla kropkę za literami "km".
  • #119
    Włodzimierz Wojtiuk
    Poziom 30  
    O to interesujące, generalnie to złośliwy jestem trochę bo zaraz będzie 120 postów, a do niczego nie doszlismy ;-)
  • #120
    andrzej20001
    Poziom 43  
    @sebap Albo wymienił lcm,licznk itp. bo mu padł.