Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot sv 50 - przełącznik światełł HI LO

28 Cze 2016 22:48 684 7
  • Poziom 11  
    Witam.
    Chciałem zapytać raczej posiadaczy lub byłych posiadaczy skutera peugeot SV 50, o to, czy w 50tkach faktycznie były przełączniki świateł z krótkich na długie - włącznik typu HI LO, czy był tylko zwykły przełącznik taki jaki mam czyli postojowe i mijania montowany nad klawiszem start? Druga sprawa jest taka, że okropnie grzeje mi żarówkę H4 w kostce, co może być powodem?
  • Poziom 35  
    Jeśli jest to skuter "miejski" (mały), to "fabrycznie" może mieć tylko światło postojowe i mijania. Sprawdź przy lewej "klamce" hamulca, czy jest otwór na przełącznik światła mijania na drogowe.
    Wydaje mi się, że założyłeś żarówkę o zbyt dużej mocy, którą przegrzewa oprawkę a nawet może ją stopić. Ponadto jeśli nie jest to żarówka dedykowana do tego pojazdu, to może uszkodzić odbłyśnik lampy, a także "elektrownię".
  • Poziom 11  
    na obudowie z lewej strony jest zaślepka, ale czy w kablach są przewody od wyłącznika, to nie wiem, nie oglądałem nigdy przycisku HI LO, więc nie wiem jakie ma wyjścia czy są to zwykłe końcówki czy w postaci wtyczki. Racja z grzaniem żarówki :) była za mocna.
  • Poziom 26  
    Ale mi teraz wspomnień wróciło. Skuter sprzedałem w 2010 roku ale z tego co pamiętam nie posiadał on świateł drogowych. Jedynie światła pozycyjne i mijania.
  • Poziom 11  
    fajna maszyna, nie dużo palił jak był na 100% chodzie a i prawdą jest co piszą użytkownicy w sieci że ma niezły start "spod świateł" i radzi sobie "pod górkę". Wyszły powoli mankamenty poprzednika właściciela, który nic przy nim kompletnie nie robił - mechanik z zawodu - nawet pompkę oleju zaślepił bo się bał że zatrze silnik jak nie będzie oleju puszczać :) i muszę jak na razie robić mieszankę jak do komarka. Ciągle w niego inwestuję, ale wiem że warto, silnik jest w doskonałej kondycji, układ hamulcowy bardzo dobry, zmieniona kompletnie elektryka, tylko pozostało mnie skompletowanie wszystkich brakujących plastików i malowanie. Z tym przełącznikiem Hi Lo to mnie zaciekawiło ogłoszenie na alletanio, gość sprzedaje go jako część z 50tki...
  • Poziom 26  
    Pamiętam czasy jak ścigałem się z WSK 125. Zostawała w tyle aż miło. Może łatwiej będzie wpisywać pokrewne nazwy żeby się czegoś dowiedzieć. Skuter ten występował także pod nazwą GEO i HERCULES.
  • Poziom 21  
    Ta sama konstrukcja to również Peugeot Zenith. Występowały wersje z przełącznikiem mijania/drogowe, jak również bez niego. Podobnie było z hamulcem przednim; montowano bębnowy lub tarczowy. Jeżeli nie ma przełącznika drogowe/mijania przednia żarówka miała moc 15W. Można założyć żarówkę jednowłóknową 12V/21W po jej drobnej modyfikacji polegającej na przelutowaniu kołnierza z oryginalnej. Na oryginalnym cylindrze 50ccm spalanie mieściło się w granicach do 2,5l/100km, a prędkość maksymalna potrafiła dochodzić do 60km/h
  • Poziom 11  
    moja maszynka jechała na poprzedniej instalacji elektrycznej 60km/h bez oporów, wiązka modułu miała różowy przewód nie tknięty a moduł fabryczny, po zmianie instalacji nie widzę tego kabelka w wiązce a moduł raczej nie "tuningowy" w sensie że bez blokady...