Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Transformatory na złom, potrzebna rada

29 Cze 2016 15:41 3750 14
  • Poziom 2  
    Po wymianie oświetlenia w domu elektryk zostawił mi stare transformatory, które chcę zanieść na złom. Pytanie czy czy mam dać je komuś do rozebrania, żeby wiedzieć z czego są zrobione czy mogę całe zanieść na złom i złomiarz zapłaci mi jak za miedź? Czy wtedy doliczany jest jakiś koszt rozłożenia? Nie znam się na elektryce, w skupie też nigdy nie byłam.

Transformatory Dansel, RTD 200/250/300-1011D 200/250/300 VA Razem ważą jakieś 20-25 kg.

Pozdrawiam i proszę o radę.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    Transformatory zazwyczaj mają rdzeń z żelaza a uzwojenia z miedzi.
    Rozebranie podwyższa wartość sprzedawanego złomu.
    Oj trudno będzie rozebrać, popatrzyłem na ich wygląd w necie.
    To zależy czy posiadasz czas na zabawę w rozbiórkę.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    Więcej kasy za nie dostaniesz sprzedając je, oczywiście jeżeli są sprawne.
    Popatrz sobie na ceny transformatorów, nie są one takie tanie.
  • Poziom 2  
    Tak wyglądają dwa z nich: Transformatory na złom, potrzebna rada
  • Poziom 39  
    Jeśli już diaxem rozcinać to powoli i ostrożnie bo ja kiedy usuwałem uzwojenie z spalonego silnika to prawie wyrwało mi diaxa z rąk.
  • Poziom 33  
    Jak sprawne to lekka zbrodnia wybebeszać je na miedź. :cry:
  • Poziom 43  
    Na złomowanie zawsze jest czas, proponuję spróbować sprzedać choćby poprzez elektrodę w cenie 70-80zł/szt. Na złomie otrzymasz 20-30 zł/szt w zależności od ilości miedzi w uzwojeniu.
    Jeżeli jesteś z okolic Łodzi to może bym kupił hurtem po atrakcyjnej (mniejszej niż 70 zł/szt) cenie. Odpisz na priv.
  • Poziom 43  
    vodiczka napisał: