Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pytanie o silnik do gokarta

30 Cze 2016 14:37 1743 11
  • Poziom 9  
    Buduje gokarta. Mam pytanie czy jeżeli kupie taki silnik z przekładnią - http://www.silniki.toptech.pl/4_910/g200fb.aspx to będę musiał dokupywać jeszcze sprzęgło? Co daje właściwie tak przekładnia w silniku?
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 39  
    Artezo napisał:
    Buduje gokarta.
    Ale nie masz podstawowej wiedzy.
    Artezo napisał:
    Co daje właściwie tak przekładnia w silniku?
    Regulację prędkości i momentu obrotowego.
  • Poziom 9  
    Nie prosiłem o powiadomienie mnie o czymś o czym już wiem - jestem typowym komputerowcem nie znam się na mechanice, a 1 kilometr moim zdaniem ma 1024 metry :-) dlatego założyłem temat na forum żeby ktoś kto się na tym zna mi to wytłumaczył ;-)
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 43  
    Nie bądź bezczelny, Syneczku, to nie Portal Interia. Ten silnik generalnie nie nadaje się do gokarta. Przy Twojej ,,wiedzy", poszukaj raczej kompletnego silnika od quada wraz ze sprzęgłem i skrzynią biegów.
  • Poziom 38  
    Artezo napisał:
    Buduje gokarta. Mam pytanie czy jeżeli kupie taki silnik z przekładnią - http://www.silniki.toptech.pl/4_910/g200fb.aspx to będę musiał dokupywać jeszcze sprzęgło? Co daje właściwie tak przekładnia w silniku?
    ee

Musiałbyś zapytać sprzedawcę. Z tego co widzę, to jest to silnik z reduktorem. Zmniejsza on liczbę obrotów do akceptowanych dla pewnych urządzeń - z tego co widzę reduktor ma przełożenie 2:1. Do karta będziesz jednak potrzebował sprzęgło i szerszy zakres przełożeń. Za moich czasów zbudowaliśmy karta z silnika WFM 175 cm3. Silnik miał 3 biegową skrzynkę i porządne, mokre sprzęgło. Działało to całe wieki.
    Powodzenia w budowie!
  • Poziom 43