Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a4b7 - Sterowanie pompa ABS po zmianie silnika

01 Lip 2016 00:11 813 10
  • Poziom 5  
    Na dniach chce zmienić silnik w moim a4b7 z 2. 0tdi na 2.7 bi turbo benzyna z a6c5 dowiedziałem się że pompa ABS może zostać ale trzeba zmienić jej sterowanie to samo klimatyzacja jak i wentylatory aby wywalić wisko
    Czy ktoś może mi pomóc i wytłumaczyć jak to ogarnąć?
  • IGE-XAO
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    jeśli dobrze się dowiedziałeś to wystarczy zmiana kodowania sterownika, przez VAG VCDS.
  • IGE-XAO
  • Poziom 5  
    Jak by tylko to było to super a orientujesz się czy to miało by być kodowanie z a6c6? Bo klima podobno nawet wiazka do zrobienia
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    krzysiekvtec napisał:
    Jak by tylko to było to super a orientujesz się czy to miało by być kodowanie z a6c6?

    Nie, zmieniasz tylko cyfrę odpowiadającą za silnik, całą resztę pozostawiasz bez zmian.
  • Poziom 5  
    I tak samo np z klimatyzacją?
    A wiesz może jak wywalenia wisko jak zrobic aby uruchamiamy się wentylatory elektryczne
  • Poziom 31  
    Jak będziesz miał całą wiązkę silnika z A6 to tam jest już sterowanie elektryczne wentylatorami. Z klimą może być problem bo w A6C5 pewnie masz sprężarkę ze sprzęgłem a w A4B7 z zaworem? Jeśli tak trzeba będzie dobrać inną sprężarkę pasującą na mocowania aby to uruchomić.
  • Poziom 5  
    W a6 jest jeden wiatrak elektryczny i drugi to wisko więc drugi w b7 pewnie nie zadziała trzeba by mu jakoś dać sygnal żeby dwa ruszamy na raz, sprężarki klimy zostawiają ale podobno wiazka sterownik i weze do zmiany ciekaw jestem co z wiazka, szukam schematów elektrycznych abs klimy i reszty z b6/b7 bo z b5 mam to chyba to samo co a6c5
  • Poziom 31  
    Podaj dokładne dane obu aut z kodami silników. Wg moich schematów oba wentylatory w A6 sterowane są elektrycznie (silnik AJK - może tu jest błąd?) poprzez przełącznik termiczny na chłodnicy i sterownik wentylatorów.
  • Poziom 5  
    Auto a4b7 2.0tdi BRF 2008 wkładam silnik 2.7bi turbo ARE z a6c5 wiskoza chce koniecznie wywalić. Dzięki za pomoc, jest kilka osób które wiedzą jak to wszystko zrobić ale trzymają to w tajemnicy chcą auto na miesiąc i worek kasy.
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Z podłączeniem drugiego wentylatora nie będzie problemu.
    Większy do pinów A1+ i A1- a mniejszy do pinów A2+ i A2- sterownika wentylatorów.
    krzysiekvtec napisał:
    jest kilka osób które wiedzą jak to wszystko zrobić ale trzymają to w tajemnicy chcą auto na miesiąc i worek kasy.

    Nie masz co się dziwić, dzisiaj nawet schematy darmowe nie są.
  • Poziom 5  
    jest nowy zonk, w moim 2.0tdi jest chłodnica widy z jednej strony oba króćce a w 2.7 sa na skos gora i dół... zastanawia mnie czy chłodnica z v6 wejdzie w pas 1.8t i 2.0tdi ? lub czy popa wody pogoni taki obieg jesli dosztukuje ?