Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Cordoba - Podłączenie centralnego zamka uniwersalnego Cordoba II

01 Lip 2016 09:05 3141 9
  • Poziom 2  
    Witam. Stałem się posiadaczem Seata Cordoby z 2000 roku. Samochód ma zdrowe wyposażenie. Zakupiłem zestaw uniwersalnego zamka centralnego 4 siłowniki z pilotami (CARPROTECT ARAMIS).
    Moje pytanie jest następujące... Jak podłączyć to pod skrzynkę?
    Czerwony do stałego plusa, czarny do masy, dwa brązowe do kierunkowskazów, a co z brązowym i białym ? Otwieranie i zamykanie.. proszę o sugestie i porady. Z góry dziękuję ;)
    Poniżej kilka zdjęć.
  • Poziom 29  
    Możesz wstawić przełącznik w aucie zamknij otwórz i podłączyć te dwa przewody względem masy.
  • Poziom 2  
    Przełącznik tzn? Średnio orientuję się w temacie ...
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Najlepiej zostaw niepodłączone. Jedynie zaizoluj aby się z niczym nie zwierały bo zamek będzie wariował.
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    To nie podłączaj cała centralka z pilotów będzie ci zamykać
  • Poziom 2  
    Dzięki Panowie ;) chyba ogarniam... te 2 kable są do otwierania z kluczyka ;p mi w sumie wystarczy pilot.
    Jeszcze raz dzięki za pomoc
  • Poziom 31  
    Do otwierania z kluczyka są przewody o tych samych kolorach jednak idące do siłowników typu "master" a Ty pytałeś o te dwa przewody poniżej opisane jako otwieranie/zamykanie? One są do dodatkowego przycisku (np gdy tą chińską centralką zastępuje się oryginalny centralny który fabrycznie wyposażony jest w taki przycisk), dodatkowej radiolinni itd itp, ogólnie prawie nigdy się tego nie montuje. Nawet jeśli nie podłączyłbyś tych przewodów (białego i brązowego) idących do siłowników centralny dalej działałby z pilota.
    Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Tak... Chodzi mi o brązowy i biały, opisane na schemacie jako otwieranie/zamykanie.
    Tak czy siak nie muszę nic z nimi robić jeśli dobrze rozumiem
  • Poziom 31  
    Jedynie zaizolować aby się z niczym nie zwarły ;)
    Pozdrawiam

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    daniodziadek napisał:
    dwa brązowe do kierunkowskazów

    Przewody do kierunkowskazów znajdziesz w czerwonym 8-pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej:
    - czarno/biały
    - czarno/zielony