Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 1.8d - Jak ustawić pompę wtryskową bosch 0460484056

klika60 03 Jul 2016 16:42 2142 12
  • #1
    klika60
    Level 15  
    Witam otóż mam taki problem strzelił pasek rozrządu i wszystko się rozregulowało. Kupiłem nowy założyłem i nie mam pewności czy dobrze ustawiłem tą pompę. Samochód nie odpala paliwo na wtryski idzie, dodam że gdy dam mu samostart wtedy zapali ale zaraz gaśnie. Podpowiedział by mi ktoś w jaki sposób ustawia i blokuje się tą pompę walczę dwa dni i już ręce opadają z góry dziękuje za pomoc
  • Helpful post
    #2
    Daro122
    Level 31  
    Nie mam zielonego pojęcia co to za auto "Peugeot 1.8D" , ale pompa boscha nie jest trudna w regulacji , wystarczy zaopatrzyć się w miernik zegarowy i obsadkę do niego , oraz ustalić z literatury jaki skok tłoka rozdzielczego w pompie wtryskowej .
  • Helpful post
    #3
    Mad Max
    Level 23  
    Wypadało by sprawdzić, co jeszcze strzeliło przy okazji paska - no chyba, że była głowica zdjęta...
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    klika60
    Level 15  
    Przepraszam za pomyłkę to jest Peugeot Partner 1.9d. Głowice zdejmowałem nie widać żadnej usterki żaden zawór nie zgięty wałek też w porządku tak jak mówię na plaku odpali może posiada ktoś jakiś opis gdzie blokuje się te koło od pompy mam tam w nim dwa otwory ale żaden nie pasuje do otworów na obudowie silnika
  • Helpful post
    #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    klika60
    Level 15  
    No właśnie te dwie od koła pompy nie pasują jak włożę jedną to druga nie pasuje do otworu może tam siedziała inna pompa w tym silniku
  • Helpful post
    #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    klika60
    Level 15  
    Ok jutro będę jeszcze raz próbował a miał byś jakiś rysunek to było by mi łatwiej
  • #10
    klika60
    Level 15  
    Witam ustawiłem wszystko tak jak napisałeś, samochód odpalił bardzo ciężko, przy czym słabo wkręca się na obroty i kopci na czarno ma strasznie twardą pracę próbowałem zmienić kąt wtrysku obracałem pompą i w jedną i w drugą stronę ale zmiany są nie wielkie prawie nie zauważalne. Czy źle ustawiona jest pompa co jeszcze może być nie tak i jak to sprawdzić?
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #12
    Daro122
    Level 31  
    Jeżeli odpala i pracuje na wszystkie cylindry to źle ustawiona pompa , ustawienie na czujnik zegarowy rozwieje twoje wątpliwości .Dla pewności zmierz ciśnienie sprężania Dwa dni temu zjechał taki u mnie z warsztatu , po wkręconym pasku wielorowkowym .Standardowo głowica do zrzucenia , ślady zaworów na tłokach więc głowica do szlifierza,okazało się że mimo wszystko zawory nie pokrzywione i popychacze całe , wystarczyło więc założyć pasek rozrządu i odpalać , taka sytuacja wydarzyła mi się już drugi raz (25 lat) . Ale jak tu dać gwarancję i wystawić paragon ??? . Zaczniesz jeździć i nagle okaże się że urwany zawór a wtedy to silnik już na złom , klient wraca i bulisz za lawetę , silnik i stracony czas . Skończyło się na remoncie głowicy , nawet jeżeli twój silnik odpali i będzie pracował to nie ma pewności jak długo i kiedy cię zawiedzie .
  • #13
    klika60
    Level 15  
    Witam samochód ogarnięty zregenerowałem głowice ustawiłem na czujnik pompę samochód odpalił równo bez klekotania nie wymieniałem silnika ze względu na to że jest w dobrej kondycji nie brał oleju a w zimę tylko cykał czas pokaże na razie wszystko gra