Witam
Mam problem z gaźnikiem od skody favorit. Gaźnik to Jikov a problem jest konkretnie z układem wzbogacającym mieszankę przy pełnym obciążeniu (ten który otwiera drugą przepustnicę przy podciśnieniu w kolektorze ssącym). Problem polega na tym że układ lubi się zaciąć tzn kiedy dodam gazu i przekrocze około 4 tyś obrotów zalącza sie w/w układ i nie wyłącza się. Powoduje to wzrost obrotów silnika na jakieś 5/6 tyś. Musze gasić auto i "resetować recznie". Proszę o pomoc może ma ktoś jakiś patent na to uszkodzenie. Dodam że membrana w urządzeniu podciśnieniowym jest dobra.
Mam problem z gaźnikiem od skody favorit. Gaźnik to Jikov a problem jest konkretnie z układem wzbogacającym mieszankę przy pełnym obciążeniu (ten który otwiera drugą przepustnicę przy podciśnieniu w kolektorze ssącym). Problem polega na tym że układ lubi się zaciąć tzn kiedy dodam gazu i przekrocze około 4 tyś obrotów zalącza sie w/w układ i nie wyłącza się. Powoduje to wzrost obrotów silnika na jakieś 5/6 tyś. Musze gasić auto i "resetować recznie". Proszę o pomoc może ma ktoś jakiś patent na to uszkodzenie. Dodam że membrana w urządzeniu podciśnieniowym jest dobra.