IBIZA 6L 2002 1,9SDI (ASY)
Witam Szacownych Elektrodziarzy. Pomimo że jest to moj pierwszy post to od dwoch dni szperałem i szukałem odpowiedzi na moje pytanie. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Zgubiłem kluczyk z piotem do ibizy 6L (oryginał, nie był to scyzoryk i wiem że kod immobilisera to 48 ) Został mi zapasowy - ten bez pilota (ale ma w sobie org immo)
Kupiłem centralkę RSU-Z2/2 oraz 4 piloty (4 kanałowe) i choć centralka też ma dwa kanały to zamierzam wykorzystać tylko jeden - być może drugi jako odcięcie zapłonu czy pompy ale to kiedyś tam.
Centralka ta jest tania ale ma zasięg do 200m oraz oba przekaźniki są dowolnie programowalne i niezależnie od siebie mogą być zarówno MONO jak i BI STABILNE.
Można też programować czas przełączenia każdego z przekaźników od 1-do X 000 sekund, ale to raczej nie ważne.
Nie zamierzam kupować i programować nowego kluczyka z pilotem bo to drogie od wuja rozwiązanie, poza tym w dwoch bramach mam też takie centralki i już zaprogramowane pod te piloty. Bardzo wygodne miec w pilocie samochód i dwie bramy a w razie zgubienia koszt nowego 30zł oraz kasujesz ten zgubiony w minutę. Ustawiłem ją na załączenie jednego przekaźnika na 1 sek (potem wraca do stanu z przed naciśnięcia)
1. Czy ktoś z Was wie gdzie dokładnie i konkretnie się podpiąć - tzn co odkręcić , zdjąć, jakie kolory kostek i przewodów, gdzie się wlutować czy też podpiąć
2.kupiłem czysty kluczyk bez pilota ale ma immo i chciałbym go zakodować (po wyrzeźbieniu) Tu pewnie bedę musiał się udać do specjalisty?
3. Czy da się wyrzucić z pamięci kompa IBIZY zgubiony org pilot oraz immo ? Jeśli tak to jak ?
Proszę o odpowiedź, a w razie co podaję kontakt do siebie 601 777 123.
Z góry przepraszam za długie wywody ale chciałem wszystko bardzo jasno opisać.
Pozdrawiam Adam
Dodano po 3 [minuty]:
acha widzę jakiś moduł w dziurze po małej szufladce(nad lewym kolanem kierowcy) - Siemens 5WK48212C
Witam Szacownych Elektrodziarzy. Pomimo że jest to moj pierwszy post to od dwoch dni szperałem i szukałem odpowiedzi na moje pytanie. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Zgubiłem kluczyk z piotem do ibizy 6L (oryginał, nie był to scyzoryk i wiem że kod immobilisera to 48 ) Został mi zapasowy - ten bez pilota (ale ma w sobie org immo)
Kupiłem centralkę RSU-Z2/2 oraz 4 piloty (4 kanałowe) i choć centralka też ma dwa kanały to zamierzam wykorzystać tylko jeden - być może drugi jako odcięcie zapłonu czy pompy ale to kiedyś tam.
Centralka ta jest tania ale ma zasięg do 200m oraz oba przekaźniki są dowolnie programowalne i niezależnie od siebie mogą być zarówno MONO jak i BI STABILNE.
Można też programować czas przełączenia każdego z przekaźników od 1-do X 000 sekund, ale to raczej nie ważne.
Nie zamierzam kupować i programować nowego kluczyka z pilotem bo to drogie od wuja rozwiązanie, poza tym w dwoch bramach mam też takie centralki i już zaprogramowane pod te piloty. Bardzo wygodne miec w pilocie samochód i dwie bramy a w razie zgubienia koszt nowego 30zł oraz kasujesz ten zgubiony w minutę. Ustawiłem ją na załączenie jednego przekaźnika na 1 sek (potem wraca do stanu z przed naciśnięcia)
1. Czy ktoś z Was wie gdzie dokładnie i konkretnie się podpiąć - tzn co odkręcić , zdjąć, jakie kolory kostek i przewodów, gdzie się wlutować czy też podpiąć
2.kupiłem czysty kluczyk bez pilota ale ma immo i chciałbym go zakodować (po wyrzeźbieniu) Tu pewnie bedę musiał się udać do specjalisty?
3. Czy da się wyrzucić z pamięci kompa IBIZY zgubiony org pilot oraz immo ? Jeśli tak to jak ?
Proszę o odpowiedź, a w razie co podaję kontakt do siebie 601 777 123.
Z góry przepraszam za długie wywody ale chciałem wszystko bardzo jasno opisać.
Pozdrawiam Adam
Dodano po 3 [minuty]:
acha widzę jakiś moduł w dziurze po małej szufladce(nad lewym kolanem kierowcy) - Siemens 5WK48212C