Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi Galant 2.5V6 - Coś mocniejszego

mbbakus88 09 Lip 2016 13:35 2115 25
  • #1 09 Lip 2016 13:35
    mbbakus88
    Poziom 14  

    Witam!
    Dosyć luźny temat, nie wiedziałem gdzie go zamieścić (przydałby się dział ogólny lub co kupić)

    Sprawa wygląda następująco chciałbym abyście tutaj podawali swoje propozycje samochodów do 10.000zł
    Wymagania to nie większy silnik niż 2.5l i żeby w tej pojemności miało jak największego kopa.
    Większość ludzi powie patrz na konie mechaniczne tylko że konie mechaniczne to głównie za prędkość maksymalną odpowiadają a za przyspieszenie bardziej moment obrotowy... Tak więc chciałbym abyście tutaj rzucali swoje pomysły mocnych aut potrafiących zawstydzić nie jedno BMW młodego dresa :)
    Powiedzmy że dolnym wyznacznikiem możliwości niech będzie Mitsubishi Galant 2.5V6
    A więc szukam czegoś możliwie zbierającego się lepiej w cenie do 10.000zł o pojemności do 2.5l propozycje?

    0 25
  • #2 09 Lip 2016 15:43
    andrzej20001
    Poziom 42  

    S3 Audi za dyszke

    0
  • #3 09 Lip 2016 17:45
    mbbakus88
    Poziom 14  

    andrzej20001 napisał:
    S3 Audi za dyszke


    Audi S3 za dyszke? chyba rozbite...
    Najtańsze są po 17 a jak wiadomo okazje nie istnieją jeżeli chodzi o samochody więc za godne uwagi trzeba dać 20 tysi minimum...
    Za 10 można mieć najwyżej A3 z jakimś małym silnikiem

    0
  • #4 10 Lip 2016 10:16
    mbbakus88
    Poziom 14  

    Jakieś inne propozycje?

    0
  • #5 10 Lip 2016 16:07
    draka_xD
    Poziom 11  

    Volvo V40 T4 2.0t 200km
    Volvo C70 2.0t 225km lub 2.4t 250km
    To takie niepozorne co potrafią łomot dać ;)

    1
  • #6 10 Lip 2016 16:19
    technikabasenowa
    Poziom 32  

    [quote="technikabasenowa"]

    draka_xD napisał:
    Volvo V40 T4 2.0t


    V40 porównywać do Galanta?
    Nic lepszego niz galant kolega w tej cenie nie znajdzie miałem galanta 2,0 - rewelacja tak jak oczekujesz większość dresików w bmkach miała szczękościsk na starcie szukaj 2,4 gdi lub 2,5 V

    0
  • #7 10 Lip 2016 16:35
    draka_xD
    Poziom 11  

    V40 takiego Galanta zrobi i na następnych światłach nawet o nim nie będzie pamiętać :) Kupi V40 w dobrej cenie pojedzie na chip podciągną to do 230KM 355Nm i będzie robił setke poniżej 7 sekund, galant ma 8,6. I nie mówie tu że V40 jako Całokształt jest lepsze ale jak chce spuszczać bęcki to będzie dobre :)
    A co do szczękościsku to kolega się ścigał chyba z betami z silnikami do 2L Bo tak jak pisałem 8,6 to żaden wyczyn. Bez spiny i pozdro ;)

    0
  • #8 10 Lip 2016 16:42
    technikabasenowa
    Poziom 32  

    draka_xD napisał:
    V40 takiego Galanta zrobi i na następnych światłach nawet o nim nie będzie pamiętać :) Kupi V40 w dobrej cenie pojedzie na chip podciągną to do 230KM 355Nm i będzie robił setke poniżej 7 sekund, galant ma 8,6. I nie mówie tu że V40 jako Całokształt jest lepsze ale jak chce spuszczać bęcki to będzie dobre :)
    A co do szczękościsku to kolega się ścigał chyba z betami z silnikami do 2L Bo tak jak pisałem 8,6 to żaden wyczyn. Bez spiny i pozdro ;)


    Kolego nie przepisuj danych :-) jeździłem V40 i galantem i tak jak wyżej napisałem to nie ta półka :D
    ( jak na starcie opisujesz chipowanie V40 to może uczciwie podasz dane po tuningu 2,5V6 )

    Ps kombi jest z zasady mało ładne :-(

    0
  • #9 10 Lip 2016 17:00
    draka_xD
    Poziom 11  

    Nie mam pojęcia na temat tuningu 2.5 V6 w galancie ale wiem że na tuning wolnossaka trzeba dużo kasy załadować bo trzeba to uturbić i nie ma tu żadnych półśrodków bo bez turbo to będzie walka o kilka KM. Wiem też że to całkowicie inna półka, i tak jak napisałem podane propozycje są propozycjami podanymi czysto do łomotu, A Galant się średnio do tego nadaje. Równie dobrze mógł bym podać Saab'a 9-5 z jakimś 2.3t pod maską z którego można wykręcić naprawdę niezłe liczby ale do ganiania po mieście nadaje się on tak samo jak Galant.
    Co do Kombi to właśnie dobrze, większe zaskoczenie bo widzisz koło siebie leciwe kombi i jest szok..

    0
  • #10 10 Lip 2016 17:38
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    V40 200km To fajny samochodzik pod warunkiem że turbina dobrze pompuje.

    1
  • #11 10 Lip 2016 18:17
    draka_xD
    Poziom 11  

    Dlatego poleciłem wersje 2.0T 200KM Wersja 1.9T 200KM miała niestety pare wad w tym wysokie zużycie oleju po części właśnie przez puszczające Turbosprężarki ;)

    1
  • #12 11 Lip 2016 00:42
    Kune
    Poziom 23  

    Volvo ma strasznie gumowe zawieszenie, ale jak komuś zależy tylko na prostej, to może i da radę.

    technikabasenowa napisał:
    Kolego nie przepisuj danych jeździłem V40 i galantem i tak jak wyżej napisałem to nie ta półka
    ( jak na starcie opisujesz chipowanie V40 to może uczciwie podasz dane po tuningu 2,5V6 )

    Nie ta półka czego? Galant to wielka landara, i nawet z 2.5 pod maską, jedzie tak sobie. Tu Volvo go zmiecie.
    Na świecie nie ma sprawiedliwości, więc silniki doładowane są dużo bardziej rozwojowe, za cenę chipa w S40/V40 co zrobisz w tym n/a? Dolot i może tłumik końcowy?

    Szkoda, że już za wroga wzięto BMW.
    Nie wiem na ile realne jest zakup 328i e46 lub e36, ale to bardzo fajne auto i daje dużo frajdy z jazdy, jeśli kupi się dobry egzemplarz. Ta granicą 2.5 litra, to chyba nie ma większego sensu, bo większość aut, które mają być klasy Passata/Vectry/Mondeo ma przeważnie 3.0 pod maską. Przy takich kryteriach trzeba kupować topowe wersje.

    Żeby auto jechało gdy jest duże musi mieć duży/doładowany silnik, przewagę można zyskać wagą, ale chyba po Galancie Clio Sport Cię nie interesuje? :D

    Ode mnie:
    - Alfa 156 2.5 V6 (nie jedzie to za specjalnie, ale chociaż ma dobry dźwięk - GTA to nie ten budżet)
    - Alfa 166 3.0 v6 (jw, no i ciezko znaleźć Alfe w której działa prawie wszystko)
    - Citroen C5 3.0 v6
    - Pug406 3.0 v6
    - Opel Vectra 3.0 v6/3.2 v6 lub i500 (ale to nie ten budżet raczej) - chyba jeden z lepszych pomyslów
    - Astra GSI 16v (n/a, ale duże możliwości tuningu)
    - Mondeo ST200 (mi osobiście się nie podoba)
    - BMW 328i e46
    - BMW 328i e36 (najlepszy wybór z całej gamy, ale w tej cenie mogą być same trupy)
    - BMW 325i e36
    - Pug 306 S16/GTI-6
    - Civic 1.8 Vtec (ja osobiscie nie lubie Hondy, i nie jest to już to samo co w 1.6, ale wysoko się kręci i można coś podłubać)
    - Leon/Octavia/Golf z 1.8T + dłubnięcie (najbardziej rozwojowy i oklepany pomysł)
    - Nissan Sunny GTI-R (ale to biały kruk)
    - Renault Safrane BiTurbo (nastepny bialy kruk)
    - moze jakies S60 T5/T6?
    - Saab 9-3 z ekopki przed Oplem z Turbo (przetarte drogi na duże moce, ale także gumowe zawieszenie)

    1
  • #13 11 Lip 2016 00:56
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

    technikabasenowa napisał:
    V40 porównywać do Galanta?

    Ta sama klasa o dziwo...
    Szybki galant to tylko VR4 2,5 twin turbo =legnum, ale nie za 10 tys.
    Za "dychę" szukaj z defektami blacharskimi ( nie to że gnije) saab'a 9,5 w 2,3T lub wspomniane volvo w turbinie.
    Jak dasz radę utrzymać to polecam przepięknego cadillaca sts'a z north star'em pod maską. Limuzyna całą gębą ale raczej do jazdy na wprost.
    Dla efektu to lepiej poszukać clio RS 180 KM ( 7 do setki) , a z większych lancia kappa 2,0T 220KM.

    0
  • #14 11 Lip 2016 00:59
    Kune
    Poziom 23  

    andrzej lukaszewicz napisał:
    Ta sama klasa o dziwo..

    Gdzie?
    To auto między klasą D a E. Czyli między S60 a S80.

    Po zastanowieniu, Saab może okazać się najlepszym wyborem, jeśli ktoś pogodzi się z jego prowadzeniem.

    0
  • #15 11 Lip 2016 01:50
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

    Kolego galant to klasa D. Wyżej była sigma/diamante (klasa E) -miałem to wiem :D i później diamante II.
    V40 to rzeczywiście klasa C- mój błąd, ale gabarytami nie jest mniejszy od ciasnawego galanta, a odpowiednikiem ( choc bardziej ubogim) jest carisma. V40 często był porównywany z autami mniejszymi klasy średniej jak np. lybra.

    Dodano po 13 [minuty]:

    Kune napisał:
    Po zastanowieniu, Saab może okazać się najlepszym wyborem, jeśli ktoś pogodzi się z jego prowadzeniem.

    Piszesz o 9-3 czy 9-5? np aero... :idea:

    Dodano po 7 [minuty]:

    Kune napisał:
    Po zastanowieniu, Saab może okazać się najlepszym wyborem, jeśli ktoś pogodzi się z jego prowadzeniem.

    Piszesz o 9-3 czy 9,5? np aero... Też uważam, że to najlepszy wybór w tym budzecie, dobre blachy, mocna konstrukcja nadwozia jak i silników. Archaiczne wnętrze , ale podobne do volvo. No i ta stacyjka przy lewarku biegów...
    Kune napisał:
    Galant to wielka landara, i nawet z 2.5 pod maską, jedzie tak sobie.

    Siedział ktoś z was w tym aucie , że pisze, że to landara? Wg mnie to ciasnawe auto w klasie D.
    Silnik 2,5 ma tylko 163 KM, wiec szału nie ma , jego zaleta jest ekonomia jak na silnik V6 to rewelacja, ale osiagów szczególnych brak.

    Do listy z segmentu D dodałbym lagunę II z silnikami 2,0T 170 lub 204KM. Też się nieźle odpycha, a wygląda naprawdę niepozornie.

    0
  • #16 11 Lip 2016 16:32
    mbbakus88
    Poziom 14  

    draka_xD napisał:
    Volvo V40 T4 2.0t 200km
    Volvo C70 2.0t 225km lub 2.4t 250km
    To takie niepozorne co potrafią łomot dać ;)


    V40 Fajne auto miałem jako pierwsze 1.8 115km 98 rok (aż łezka się kręci tyle wspomnień...)
    C70 Też fajne ale 10 tysi to raczej za mało zwłaszcza na ten silnik...

    Dodano po 3 [minuty]:

    technikabasenowa napisał:
    V40 porównywać do Galanta?


    A kolega ma na myśli dokładnie ten silnik o którym mowa? 2.0T4? 300Nm 200KM?

    Dodano po 5 [minuty]:

    technikabasenowa napisał:
    jeździłem V40 i galantem i tak jak wyżej napisałem to nie ta półka
    ( jak na starcie opisujesz chipowanie V40 to może uczciwie podasz dane po tuningu 2,5V6 )

    Ps kombi jest z zasady mało ładne

    I ponownie zapytam w V40 jaki silnik kolega testował?
    Z tego co mi wiadomo 2.5V6 wcale nie jest łatwo tuningować i bardziej się opłaca zwyczajnie wsadzić tam VR4
    A wygląd to subiektywna sprawa :) ja akurat uważam że to jedno z ładniejszych kombi (może przez sentyment, pierwsze auto)

    Dodano po 3 [minuty]:

    Strumien swiadomosci swia napisał:
    V40 200km To fajny samochodzik pod warunkiem że turbina dobrze pompuje

    No i o to właśnie chodzi turbina to to czego się obawiam nie raz widziałem zajeżdżone...

    Dodano po 5 [minuty]:

    Kune napisał:
    Szkoda, że już za wroga wzięto BMW

    Wcale nie wzięto tylko jedyne bmw które uważam za godne uwagi to e32 i e34 no i oczywiście e31 (ale to poza zasięgiem) reszta jakoś mi nie leży jeżeli chodzi o wygląd

    Dodano po 2 [minuty]:

    Kune napisał:
    Ta granicą 2.5 litra

    Ta granica to stąd że ubezpieczenie też trzeba płacić a i paliwo... Wiadomo liczę się z tym że coś za coś i całą wypłatę w bak wleje ale wolałbym tylko wypłatę, bez kredytu :)

    Dodano po 2 [minuty]:

    Kune napisał:
    Clio Sport Cię nie interesuje

    Fakt może zaskoczyć... Ale jednak trochę małe... jedź tym 200km z dzieciakiem, albo nawet i sam...

    Dodano po 23 [minuty]:





    Kune napisał:
    Ode mnie:
    - Alfa 156 2.5 V6 (nie jedzie to za specjalnie, ale chociaż ma dobry dźwięk - GTA to nie ten budżet)
    - Alfa 166 3.0 v6 (jw, no i ciezko znaleźć Alfe w której działa prawie wszystko)
    - Citroen C5 3.0 v6
    - Pug406 3.0 v6
    - Opel Vectra 3.0 v6/3.2 v6 lub i500 (ale to nie ten budżet raczej) - chyba jeden z lepszych pomyslów
    - Astra GSI 16v (n/a, ale duże możliwości tuningu)
    - Mondeo ST200 (mi osobiście się nie podoba)
    - BMW 328i e46
    - BMW 328i e36 (najlepszy wybór z całej gamy, ale w tej cenie mogą być same trupy)
    - BMW 325i e36
    - Pug 306 S16/GTI-6
    - Civic 1.8 Vtec (ja osobiscie nie lubie Hondy, i nie jest to już to samo co w 1.6, ale wysoko się kręci i można coś podłubać)
    - Leon/Octavia/Golf z 1.8T + dłubnięcie (najbardziej rozwojowy i oklepany pomysł)
    - Nissan Sunny GTI-R (ale to biały kruk)
    - Renault Safrane BiTurbo (nastepny bialy kruk)
    - moze jakies S60 T5/T6?
    - Saab 9-3 z ekopki przed Oplem z Turbo (przetarte drogi na duże moce, ale także gumowe zawieszenie)


    Alfy słyszałem że to królowe poboczy więc raczej odpada...
    C5- moim zdaniem paskudny za grosz charakteru...
    406- ładny szczególnie coupe ile to waży bo nie mogę znaleźć...
    Ople nie miałem do czynienia i szczerze powiem boje się czy to nie lipa...
    ST200 ciekawe ale ciężko to dostać
    BMW które podałeś jakoś mi nie leżą z wyglądu chociaż jeżeli chodzi o osiągi i ten tylny napęd to klasa :)
    306 odpada małe to jakieś
    Civic ciekawa opcja
    Kune napisał:
    Leon/Octavia/Golf z 1.8T + dłubnięcie (najbardziej rozwojowy i oklepany pomysł)

    Lubie nie oklepane pomysły :)
    Nissan Sunny znów mały :)
    Renault Safrane jak znam życie białe kruki są kosztowne w utrzymaniu i we wszystkim... :)
    S60 z tym budżetem raczej ciężko...
    Saab 9-3 Fajna ciekawa opcja ale nie wiem czy do 10000 coś sensownego będzie

    Dodano po 2 [minuty]:

    Kune napisał:
    Po zastanowieniu, Saab może okazać się najlepszym wyborem, jeśli ktoś pogodzi się z jego prowadzeniem.

    Co masz na myśli w życiu nie siedziałem w żadnym Saabie

    Reasumując pewnie już macie mnie dosyć, no ale gdyby to był łatwy wybór nie prosiłbym o pomoc.
    Część już została odrzucona więc będzie na pewno łatwiej...

    Czyli mamy:
    Volvo V40 2.0T4
    Peugeot 406 3.0 v6
    Opel Vectra 3.0 v6/3.2 v6
    Opel Astra GSI 16v
    Honda Civic 1.8 Vtec/1.6Vtec
    Saab 9-3 Co macie na myśli z tym prowadzeniem? Nigdy nie siedziałem nawet w Saabie.

    Co z tej 6 będzie najlepszym wyborem?
    Może pomoże w typowaniu założenie że auto ma być:
    -Jak najmniej awaryjne (na ile to możliwe)
    -Dosyć wygodne (Fajnie by było jechać tym w dłuższą trasę i nie stawać co jakiś czas rozprostować się mając 195cm wzrostu)
    -Rozsądne spalanie (jak na taką moc oczywiście)

    No i jak na tle tych wozów wypada Galant 2.5V6 bo takim jeździłem

    0
  • #17 11 Lip 2016 20:52
    Kune
    Poziom 23  

    andrzej lukaszewicz napisał:
    Kolego galant to klasa D.

    To klasyfikacja oficjalna, nie moja własna :) W moim mniemaniu Galant był większy niż Passat B5 czy A4 B5/B6 (bo o takich latach mowa).

    andrzej lukaszewicz napisał:
    Piszesz o 9-3 czy 9-5? np aero...

    Ogólnie o Saabie, silniki występowały zamiennie, a o indywidualne predyspozycje pozostawiam już kupującemu. Czy woli wieksze auto, czy raczej coś o wymiarach dzisiejszego kompakta.

    andrzej lukaszewicz napisał:
    Do listy z segmentu D dodałbym lagunę II z silnikami 2,0T 170 lub 204KM. Też się nieźle odpycha, a wygląda naprawdę niepozornie

    Wbrew pozorom, może to i dobry trop, w miarę świeże i bezpieczne auto.

    mbbakus88 napisał:
    No i o to właśnie chodzi turbina to to czego się obawiam nie raz widziałem zajeżdżone...

    Turbo nie jest jakimś horrendalnym wydatkiem, w tym roczniku wszystko może być zajeżdżone, zależnie od egzemplarza.

    andrzej lukaszewicz napisał:
    Siedział ktoś z was w tym aucie , że pisze, że to landara?

    Jak na tą moc to auto nie ma małych gabarytów. To już landara, a nie małe zwinne autko, które wszędzie sie wpechnie.

    mbbakus88 napisał:
    Fakt może zaskoczyć... Ale jednak trochę małe... jedź tym 200km z dzieciakiem, albo nawet i sam...

    Dlatego są więksi bracia, jak 306 GTI-6 czy Civic VTI. Tego ostatniego można dostać w wersji Areodeck (czyli kombi) co już daje jakaś funkcjonalność

    mbbakus88 napisał:
    Co masz na myśli w życiu nie siedziałem w żadnym Saabie

    W Saabie zawieszenie i hamulce są z innej bajki niż silnik. Dopiero w wersji AREO jakos to się prowadzi. Musisz się przejechać, na prostej wszystko jest poprawnie, ale nie masz co liczyć że na mocnym łuku będziesz siedział na zderzaku za BMW. Volvo zreszta podobnie się prowadzi. Cieżko to opisać, auto jest gumowe (tj. np Insignia), nieczuć na kierownicy co się dzieje z autem.

    mbbakus88 napisał:
    Czyli mamy:
    Volvo V40 2.0T4
    Peugeot 406 3.0 v6
    Opel Vectra 3.0 v6/3.2 v6
    Opel Astra GSI 16v
    Honda Civic 1.8 Vtec/1.6Vtec
    Saab 9-3 Co macie na myśli z tym prowadzeniem? Nigdy nie siedziałem nawet w Saabie.

    Astra da najwięcej frajdy, łatwa droga do modyfikacji, ale będzie najstarsza i za pewne trzeba będzie naszukać się ładnej sztuki. Bezpieczeństwo także, na średnim poziomie. Plus taki, że raczej już tańsza nie będzie, to juz youngtimer.

    Civic 1.8Vtec szczególnie w kombi będzie najbardziej uniwersalne, powinno mało palić i górą dobrze jechać. Tylko sprawdź sobie czy odpowiada Ci taka wysokoobrotowa jednostka, bo mi np. nie.

    Vectra 3.0/3.2 Jak nie będzie zgnita, to za pewne będzie najtańsza w utrzymaniu. Oklepany wygląd, ale po liftingu końcowym (2002+) i na xenonie może się podobać.

    O 406 to na pewno zaraz ktos napisze epopeje. 3.0 v6 bdb silnik, ale lepiej jak jest w manualu, aut zabija cale osiągi.
    Jak interesuje Cie coupe, to jest jeszcze taki wynalazek, troche zapomniany, jak Honda Prelude H22. Silnik konstrukcyjnie podobny do Civic 1.8Vtec. Ogolnie w Hondzie to klocki lego, oni tam tymi silnikami majstrują na wszystkie strony i do wszystkich modeli. Zapinają nonOEM komputery, doloty, wydechy, wałki i mają dobre przyrosty.

    0
  • #18 11 Lip 2016 22:25
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

    Kune napisał:
    Dopiero w wersji AREO jakos to się prowadzi

    Nie było takiej wersji. Za to była AERO :).
    Kune napisał:
    nie masz co liczyć że na mocnym łuku będziesz siedział na zderzaku za BMW

    Chyba, że to xanita activa z 3,0 na pokładzie...
    mbbakus88 napisał:
    Czyli mamy:
    Volvo V40 2.0T4
    Peugeot 406 3.0 v6
    Opel Vectra 3.0 v6/3.2 v6
    Opel Astra GSI 16v
    Honda Civic 1.8 Vtec/1.6Vtec
    Saab 9-3 Co macie na myśli z tym prowadzeniem? Nigdy nie siedziałem nawet w Saabie.

    Co z tej 6 będzie najlepszym wyborem?
    Może pomoże w typowaniu założenie że auto ma być:
    -Jak najmniej awaryjne (na ile to możliwe)
    -Dosyć wygodne (Fajnie by było jechać tym w dłuższą trasę i nie stawać co jakiś czas rozprostować się mając 195cm wzrostu)
    -Rozsądne spalanie (jak na taką moc oczywiście)

    No i jak na tle tych wozów wypada Galant 2.5V6 bo takim jeździłem

    Jak juz to saab 9-5, a nie 9-3.
    Volvo o klase nizej ale dobre materiały i trwały silnik, ale obskurne skandynawskie wnętrze ( saab podobnie)
    Astra , honda klasa nizej , dobre osiągi ze wzdlędu na niska masę i klasę, marne wyciszenie.

    Rozważ poważnie lagunę II 2,0T. Auto nowsze generacyjnie od w/w bezpieczne wyciszone i oszczedne.
    406 dobrze wyciszony wygodny, klasyczny wygląd w środku jak i na zewnątrz, ale już przestarzały techicznie.

    0
  • #19 13 Lip 2016 10:59
    mbbakus88
    Poziom 14  

    Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw chyba jestem za Volvo 2.0t4 (pierwszy samochód sentyment :))

    Kune napisał:
    Volvo zreszta podobnie się prowadzi. Cieżko to opisać, auto jest gumowe (tj. np Insignia), nieczuć na kierownicy co się dzieje z autem.

    Miałem V40 1.8 98 rok i nie miałem zbytniego problemu z wyczuciem wozu z wielu bardzo poważnych sytuacji nim wyszedłem nawet go nie zarysowawszy...
    Dla przykładu kiedyś wypadłem z zakrętu przy koło 130km/h i wyciągnąłem go z lasu tylko zawieszenie dostało po dupie (no ale fakt wypadłem...)
    Powiedzcie mi jeszcze czy takie rzeczy jak tutaj: Link są faktycznie realne?

    0
  • #20 13 Lip 2016 12:31
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    mbbakus88 napisał:
    Powiedzcie mi jeszcze czy takie rzeczy jak tutaj: Link są faktycznie realne?


    Przecież widać że film przyspieszony, na początku minuty idą normalnie pod końcem idą jak sekundy.

    0
  • #21 13 Lip 2016 20:37
    mbbakus88
    Poziom 14  

    Strumien swiadomosci swia napisał:
    Przecież widać że film przyspieszony, na początku minuty idą normalnie pod końcem idą jak sekundy.

    Właśnie nie do końca... V40 i S40 mają zegarek pod obrotomierzem, to co wziąłeś kolego za zegar to dystans, niżej jest przebieg (wiem bo miałem) :) I to mnie zastanawia właśnie...

    A jak się przyjrzeć to widać w 17 sekundzie że po 102 jest kropka i dopiero 3

    0
  • #22 13 Lip 2016 23:31
    MrMalo82
    Poziom 12  

    A ja nie rozumiem dlaczego autor odrzuca VAG 1,8T?
    Akurat tutaj w tej kasie, to bardzo dobre zestawienie pieniędzy do jednostki i osiągów.
    Np. takie A3 1,8T zrobisz soft i będzie latać a nie jeździć, wg mnie przy A3 Volvo V40 będzie mułem bo połowa to kombi z tymi silnikami..

    A jeśli nie VAG to szukałbym jakieś E36 323i np..napęd tył, frajda i konkretna maszyna.
    Może potem volvo, dla mnie V40 to takie auto na trasy na urlopy dla kogoś kto bardziej tak na spokojnie woli gdzieś jeździć pomykać, a nie szał.
    VW 1,8T czy mocniejsze E36 będzie ciekawszym wyborem.
    Tyle ode mnie.

    P.S. jedyny plus V40 to solidna buda, bezpieczne auto ale nie liczyłbym na jakieś extra osiągi i zrywne auto...

    0
  • #23 13 Lip 2016 23:56
    sławol
    Poziom 17  

    Jeśli miałbym wywalić 10tyś na umówmy się starsze auto to celowałbym w bmw 325 lub 328, oraz vag 1.8T 180KM. Ładny stan jak największa oryginalność.

    0
  • #24 14 Lip 2016 00:25
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    sławol napisał:
    Jeśli miałbym wywalić 10tyś na umówmy się starsze auto to celowałbym w bmw 325 lub 328, oraz vag 1.8T 180KM


    Powiem ci ze trudno by było dostać i jedno i drugie nie skundlone i nie zwieśniałe.
    W stanie chociażby do lekkiego dłubnięcia.

    0
  • #25 14 Lip 2016 00:37
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 41  

    Poszukaj sobie Porsche 944 turbo, i wyremontuj :D :D jak ja. Albo Nissana Skyline z JDM (lewak, jak to Japoniec), ale za to hohoho.

    0
  • #26 14 Lip 2016 21:14
    sławol
    Poziom 17  

    Strumien swiadomosci swia napisał:
    sławol napisał:
    Jeśli miałbym wywalić 10tyś na umówmy się starsze auto to celowałbym w bmw 325 lub 328, oraz vag 1.8T 180KM


    Powiem ci ze trudno by było dostać i jedno i drugie nie skundlone i nie zwieśniałe.
    W stanie chociażby do lekkiego dłubnięcia.


    Wiem ze nie łatwo dostać. Ale jak poszukasz to znajdziesz. A jak już znajdziesz i podszykujesz pod siebie to będziesz zadowolony.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo