Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HUAWEI B593 - HUAWEI B593s-22 przekierownie portów

ajt03 10 Lip 2016 20:52 1995 27
  • #1 10 Lip 2016 20:52
    ajt03
    Poziom 9  

    Witam
    Potrzebuje pomocy bo nie mogę sobie poradzić z przekierowaniem portów w Huawei B593s-22. Przekierowanie portów jest mi znane nie od dziś ale tu mam problem. Internet jest w Cyfrowym Polsacie, jest stały adres ip, apn jest domyślny internet.cp, mam ustawione 2 przekierowanie portu:
    monitoring port 8000
    i zdalny pulpit dla testu 3389 żeby sprawdzić czy działa
    w zakładce zabezpieczenia poziom niestandartowy
    w kontroli dostępu usług ICMP Internet Włączone
    przekierowanie portów na stały adres ip w rejestratorze 192.168.2.123 8000
    i przekierowanie portów na stały adres ip w komputerze 192.168.2.4 3389
    protokół TCP/UDP
    Jak dodałem ww adresy do DMZ to łączy się bez problemu i z monitoringiem i ze zdalnym pulpitem.
    z zewnątrz jak puszczam pingi na router to odpowiada
    Przeczytałem już wcześniejsze posty innych użytkowników ale wszyscy pisali że już sobie z tym poradzili i tylko to ustawili a u mnie nie działa.
    Proszę o pomoc może coś przeoczyłem w konfiguracji ale co?

    0 27
  • #2 10 Lip 2016 20:54
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    ajt03 napisał:
    nternet jest w Cyfrowym Polsacie, jest stały adres ip, apn jest domyślny internet.cp, mam ustawione 2 przekierowanie portu:

    Z tego co wiem CP nie oferuje usługi publicznego IP no chyba że się coś ostatnio zmieniło!?

    0
  • #3 10 Lip 2016 21:00
    ajt03
    Poziom 9  

    Zmieniło się jest możliwość uruchomienie stałego adresu IP za dodatkową opłatą ok 18zł. I ja taką usługę zakupiłem. Oferuje ona również odblokowanie portów bo tak to są zamknięte. Inni użytkownicy którzy nie mają stałego adresu ip nawet jak przerzucą zdalny pulpit, monitoring itp usługi do DMZ to im nie będzie działało

    0
  • #4 10 Lip 2016 21:07
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Jak skonfigurowałeś to przekierowanie?

    0
  • #5 10 Lip 2016 21:14
    ajt03
    Poziom 9  

    Zakładka zabezpieczenia-->Przekazywanie portów-->>
    Protokół TCP/UDP
    Host zdalny puste pole
    Zakres portów zdalnych: 8000
    Host lokalny: 192.168.2.123
    Port lokalny: 8000

    0
  • #6 10 Lip 2016 21:17
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Sprawdzałeś działanie z innej lokalizacji lub innego IP?

    0
  • #7 10 Lip 2016 21:20
    ajt03
    Poziom 9  

    Tak sprawdzam z telefonu z mobilnego internetu także jest połączenie z zewnątrz z innego zewnętrznego adresu IP. I tak jak wcześniej pisałem jak wrzucę do DMZ to z telefonu łączę się do monitoringu i zdalnego pulpitu

    0
  • #8 10 Lip 2016 21:27
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Czy aby monitoring nie potrzebuje jeszcze jakiegoś portu skoro ma DMZ działa? Co to za rejestrator/kamera?

    0
  • #9 10 Lip 2016 21:34
    ajt03
    Poziom 9  

    Rejestrator HQVISION. Ale czemu nie działa też zdalny pulpit a jest na porcie 3389 i takowy jest dodany do przekierowania portów a nie musi być dodany żeby działał. Dodałem zdalny pulpit właśnie dla testów żeby wyeliminować błędną konfigutrację

    0
  • #10 10 Lip 2016 21:38
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Tu przy RDP jeszcze firewall systemowy może coś blokować. Z HIK-em łączysz się przez przeglądarkę czy iVMS-em?

    0
  • #11 10 Lip 2016 21:41
    ajt03
    Poziom 9  

    Dodam może jeszcze istotną rzecz taką że jak:
    pinguje zewnętrzny adres IP Cyfrowego Polsatu to odpowiada
    jak wpisuję zewnętrzny adres IP w przeglądarce to nic się nie otwiera a moim zdaniem powinno uruchomić się okno logowania do routera.
    Oczywiście jak jest w DMZ np. monitoring to po wpisaniu adresu IP w przeglądarce uruchamia się strona logowania rejestratora

    0
  • #12 10 Lip 2016 21:44
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Jak masz skonfigurowane porty na HIK-u port HTTP i port serwera? Bo domyślenie HTTP to port 80 a 8000 to port serwera dla aplikacji iVMS.

    0
  • #13 10 Lip 2016 21:45
    ajt03
    Poziom 9  

    Jak jest w DMZ to działa przez aplikację w telefonie i przez przeglądarkę internetową. Jak wyrzucę z DMZ to ani przez aplikację ani przeglądarkę

    0
  • #14 10 Lip 2016 21:51
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Pytałem o coś innego w swoim ostatnim poście!?

    1
  • #15 10 Lip 2016 21:58
    ajt03
    Poziom 9  

    Na stronie rejestratora
    Port HTTP: 80
    Port RTSP: 1024

    Dodano po 6 [minuty]:

    i jeszcze port serwera 8000 ale widoczny był dopiero jak podłączyłem się bezpośrednio do rejestratora

    0
  • #16 10 Lip 2016 21:59
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Dodaj jeszcze port 80 do przekierowania na rejestrator i wtedy próbuj zalogować się z zewnątrz przez przeglądarkę.

    Port serwera na HIK-u masz 8000?

    0
  • #17 10 Lip 2016 22:10
    ajt03
    Poziom 9  

    No i połowa sukcesu przez przeglądarkę działa z innej zewnętrznej sieci a przez aplikację nie działa.
    Port serwera na HIK-u jest 8000

    0
  • #18 10 Lip 2016 22:12
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Jak masz skonfigurowana tą aplikację?

    0
  • #19 10 Lip 2016 22:21
    ajt03
    Poziom 9  

    Tryb : IP/Domain
    Adres: adres zewnętrzny CP
    Port: 8000
    nazwa użytkownika: admin
    hasło: hasło do rejestratora

    0
  • #20 10 Lip 2016 22:22
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Mówimy o aplikacji mobilnej iVMS4500?

    0
  • #21 10 Lip 2016 22:24
    ajt03
    Poziom 9  

    HQ mVMS
    Version 4.1.0 (build 20150813)

    aplikacja na androida

    0
  • #22 10 Lip 2016 22:28
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Powinna być iVMS-4500 na androida

    HUAWEI B593 - HUAWEI B593s-22 przekierownie portów

    0
  • #23 10 Lip 2016 22:36
    ajt03
    Poziom 9  

    Nie powinno to mieć znaczenia bo przecież na tej aplikacji rejestrator działa. Mimo wszystko zainstalowałem aplikację ww ale też nie chce się połączyć tu wyskakuje informacja o nieprawidłowym użytkowniku lub haśle

    0
  • #24 10 Lip 2016 22:45
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    No wiec pewnie coś z danymi do logowania które wpisałeś jest nie tak.

    0
  • #25 10 Lip 2016 22:48
    ajt03
    Poziom 9  

    Wszystko jest ok. Jak kupowałem ten rejestrator to mówil że tylko działa poprawnie na tej aplikacji którą wymieniłem. Hasło klikałem kilku krotnie i jest dokładnie taka sama konfiguracja na jednej i na drugiej aplikacji nie mogę się z niej połączyć nawet jak jestem wewnątrz sieci lokalnej. Problem na 100% leży po stronie konfiguracji routera tylko nie wiem co zmienić jak już wszystko co mogłem zmieniłem.

    0
  • #26 10 Lip 2016 22:52
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Sorry mój błąd źle odczytałem, twój sprzęt to HQVision a nie HIKVISION.

    Spróbuj zmienić ten port serwera na np. 85 i taki przekierować zamiast 8000

    0
  • #27 10 Lip 2016 23:20
    ajt03
    Poziom 9  

    Porty można ustawić dopiero od 2000 i zmieniłem na inny i nic to nie dało dalej się nie łączy. Zmieniłem z powrotem na 8000

    0
  • #28 13 Lip 2016 09:42
    ajt03
    Poziom 9  

    Panowie pomóżcie mi to to uruchomić albo powiedzcie Ci co macie skonfigurowane czy to w ogóle Wam działa czy macie przekierowane porty obojętnie na jakiej usłudze i czy Wam to działa. Bo mi się wydaje że albo muszę coś przestawić albo to router ma to zblokowane.

    Dodano po 8 [minuty]:

    Ja mam polsat cyfrowy w t-mobile doczytałem że ktoś miał podobny problem w ustawieniach APN i zmienił z internet na data i ruszyło

    0