Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Adapter BAMBINO-4 brak kabla zasilającego i kłopoty z igłą

14 Lip 2016 20:11 2778 50
  • Poziom 5  
    Witam, dostałem od babci taką "zabawkę". Jest to adapter Bambino-4. Niestety jest on do naprawy, na dzień dobry wiem, że igła jest do wymiany, bo niestety tam nic nie ma/ albo jest połamana... Drugim problemem i to chyba najważniejszy, to utrata kabla zasilającego ;/ więc pytanie mam, czy da się przerobić zasilanie na zwykły kabel zasilający od komputera/monitora lub jak zrobić kabel zasilający do adaptera. Niestety jestem laikiem w kwestii elektryki/elektroniki, więc schematy nie za dużo mi mówią, najlepiej byłoby, jeśli to byłby filmik instruktażowy.

Pozdrawiam i przepraszam, jeśli w złej kategorii. ;)
    Adapter BAMBINO-4 brak kabla zasilającego i kłopoty z igłąSnapchat-9...942727.jpg Download (180.34 kB) Adapter BAMBINO-4 brak kabla zasilającego i kłopoty z igłąSnapchat-4...469078.jpg Download (124 kB) Adapter BAMBINO-4 brak kabla zasilającego i kłopoty z igłąSnapchat-2...459785.jpg Download (164.22 kB) Adapter BAMBINO-4 brak kabla zasilającego i kłopoty z igłąSnapchat-1...705659.jpg Download (210.31 kB) Adapter BAMBINO-4 brak kabla zasilającego i kłopoty z igłąSnapchat-6...814554.jpg Download (201.37 kB) Adapter BAMBINO-4 brak kabla zasilającego i kłopoty z igłąSnapchat-1...790732.jpg Download (198.67 kB) Adapter BAMBINO-4 brak kabla zasilającego i kłopoty z igłąSnapchat-1...531836.jpg Download (190.73 kB)
  • Poziom 33  
    Witaj,to zasilanie spokojnie można dorobić,chociaż przy braku odpowiedniej wiedzy był bym ostrożny-to jest jednak 230 Volt.
    Jeśli chodzi o wkładkę spróbuj BAJAN Warszawa Wolumen
  • Poziom 5  
    @kot mirmur zasilanie chodzi, o kabel, czy o wtyk, jeśli o wtyk, to jakie gniazdo powinienem zakupić, bo raczej wątpię, aby były dostępne same wtyki do zasilaczy komputerowych...