Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

vw lt 35 2,5 TDI nie wchodzi w obroty

03 Jul 2005 20:04 15898 14
  • Level 10  
    zachowuje sie jakby nie dostawaB paliwa nie pojedzie wicej ni|60km/h

    Dodano po 1 [godziny] 4 [minuty]:

    Pierwszy objaw był taki że gdy jechałem 100km/h odniosłem wrażenie jakby zabrakło paliwa. Później przez tydzień było ok. dziś przejechałem 60 km bez zarzutu i na chwilę zatrzymałem się zgasiłem samochód a on od razu ruszył i osłabł i znowu to samo nie mogłem go w ogóle rozpędzić, ropa z esso nigdy nie miałem z nią problemu. Na wolnych obrotach pracuje normalnie gdy dodam gazu na chwilę wejdzie w obroty i pochwali z nich spada z rury unosi się błękitny dym. Do domu wróciłem z prędkościom 50km/h . Proszę podpowiedzcie co to może być. Pompa, komputer filtr paliwa wymieniałem Z góry dziękuję
  • Level 13  
    Sprawdz przepływomierz i połączenia. Możesz go nawet przedmuchać.
  • Level 20  
    Musisz podłoczyć się do komputera i wtedy podpowieny co bo tak to można wymyślać bardzo dożo a wszysto drogo kosztuje.
    Tak więc jakie błędy wyrzuci wtedy inna rozmowa
  • Level 13  
    witaj
    Może się powtarzam ale tak jak pisałem wcześniej w innych postach to i u ciebie znowu PRZEPŁYWOMIERZ - jest to takie badziewie które tylko po to zostało zamontowane do autek aby się psuło.
    W twoim przypadku zaczął bym diagnozę od przepływomierza i chyba powinno być ok
    Pozdrawiam i napisz o wynikach
  • Level 10  
    MAM TKI SAM WYNALAZEK LT35 2,5 TDI STOPA BŁEDOW A PRAWDO PODOBNIE PRZEŁĄCZYL GO NA TRYB AWARYJNY Z PRZYCZYN PRZEPŁYWKI A ZANIM STOPE BŁĘDOW SPRUBOWAC WARTO PRZEPŁUKAC PRZEPŁYWKE NITRO I MAŁYM PENDZELKIEM PO SIATECZCE GO PRZECZYSCIC I FILTR POWIETRZA PRZECZYSCIC
  • Level 12  
    Przeczyść sitko na pływaku w baku.
  • Level 2  
    Witam z mojego doświadczenia wiem że te odjawy które opisałeś mogą pochodzic nie z przepływomierza lecz z przesterowania lub uszkodzenia turbiny. Objawy są takie, że na ciepłym silniku samochód traci moc, wystarczy zgasić zapłon uruchomić jeszcze raz i jest przez jakiś czas ok, dopuki turbina nie zostanie wyłączona do trybu serwisowego. Miałem kilka takich przypadków. Raz zdażyło się że był uwalony sterownik silnika objawy podobne.

    Dodano po 57 [sekundy]:

    Witam z mojego doświadczenia wiem że te odjawy które opisałeś mogą pochodzic nie z przepływomierza lecz z przesterowania lub uszkodzenia turbiny. Objawy są takie, że na ciepłym silniku samochód traci moc, wystarczy zgasić zapłon uruchomić jeszcze raz i jest przez jakiś czas ok, dopuki turbina nie zostanie wyłączona do trybu serwisowego. Miałem kilka takich przypadków. Raz zdażyło się że był uwalony sterownik silnika objawy podobne.
  • Level 13  
    witam
    z kolei z mojego doswiadczenia stawiam na sterownik
    poniewaz gdzy wylanczy i wlanczy zaplon jest poprawa i ponownie zaczyna sie psuc
    przy takim objawie jak blenkitny dym z wydechu to napewno nie jest powod przeplywki
    Co do turbo to tez moze byc racja.
    Jesli chcesz sie upewnic czy to przeplywka to na wylanczonym silniku zdejmij wtyczke z przeplywki,uruchom auto i sie przejedz.
    auto wtedy pracuje bez przeplywki w trybie awaryjnym
    Na poczatek podlanczyl bym vaga i zdiagnozowal te auto

    pozdrawiam robert
  • Level 11  
    najpierw sprawdz filtr paliwa ,zawór turbo ten na podszybiu .potem recyrkulator spalin,a na koncu przepływomierz i komputer .aha mozesz miec przypchany katalizator.
  • Level 19  
    nie myj przepływki nitro, bo tworzywo sztuczne tego długo nie wytrzyma. jak już to denaturat - alkohol.
  • Level 10  
    Witam, z mojego jak znam zycie trafnego doswiadczenia wynika ze masz zasnioedziale wtyczki do modółu usytulowanego po lewej stronie zaraz kolo chlodnicy(przechodzilem to samo), lt35 maja elektroniczy gaz. pozdrawiam
  • Level 10  
    Ja mam podobny problem ponieważ turbina wyłancza mi się jezezli przekrocze 100km/h lub 110km/h zalezy jak się uda .. i wtedy jest spadek mocy turbina odłancza się ;/ i pozniej mułowato wchodzina na obroty ale jezeli zgasze silnik i odpale znowu turbina działa .. nie wiem co moze być .. moze zapchany filtr paliwa ,

    Dodano po 1 [minuty]:

    albo sprawdz przeowdy podcienieia turbiny moze któryś jest przeciety ;/ i łapie tzw lewego powietrza
  • Level 1  
    kolego mówisz przy 100 - 110 to lepiej sprawdź vacum pompe ;) z powietrzem możesz mieć problem :) zależy jeszcze jak hamulce działają sprawdz jak jedziesz jak muli to odrazu stacyjke przekreć i na zapłon ( oczywiście na sprzęgle ;)) odpali sam przy tej prędkości potem ;) jak będzie szedł dobrze tzn vacum siedzi
  • Level 39  
    Mosqiu wrote:
    kolego mówisz przy 100 - 110 to lepiej sprawdź vacum pompe z powietrzem możesz mieć problem zależy jeszcze jak hamulce działają sprawdz jak jedziesz jak muli to odrazu stacyjke przekreć i na zapłon ( oczywiście na sprzęgle ) odpali sam przy tej prędkości potem jak będzie szedł dobrze tzn vacum siedzi
    Nie dość że wykopaliska to jeszcze stek bzdur.
  • Level 10  
    Trochę późno, ale chcę zamknąć temat przyczyną okazały się przetarte gumowe przewody powietrza.