Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala

krystiano1234567 16 Lip 2016 17:13 11184 71
  • Relpol przekaźniki
  • #33
    zdzichra
    Poziom 30  
    Ze zdjęć wynika stan paska rozrządu-w takim stanie mógł przeskoczyć.Może być że
    kolega szwagra ma rację co do pokrzywionych zaworów itp.Nawet jak ustawisz rozrząd prawidłowo i będzie działało poprawnie to ten pasek powinien być wymieniony parę tys.km temu.Pasek jest poszczerbiony i zęby też ma w stanie agonalnym.Ryzykujesz zerwanie paska a wtedy już na pewno taniej będzie nowy silnik
  • #34
    krystiano1234567
    Poziom 6  
    VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala

    Dodano po 4 [minuty]:

    Ustawiłem tak jak na tej książce gdzie jest ta kropka i ten znak koło tej śruby, ruszaliśmy silnikiem na biegu i wygląda że jak ok.
    Gdy ta kropka jest w tym miejscu to tłok jest w GMP

    Dodano po 1 [minuty]:

    Ta kropka odnosi się do zaworów bo to jest na górze
  • #35
    PITERRR
    Poziom 43  
    Co do paska to kolega miał racje że należy go wymienić ale czy ci przeskoczył to nie jestem pewien odepnij kabel od cewki zapłonowej odkręć świece i spróbuj przy czy mać palec tam gdzie była świeca czy wyczuwasz kompresje bo na pewno nie masz przyrządu do pomiaru ciśnienia na cylindrach ?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Zapomniałem ktoś musi ci zakręcić rozrusznikiem .



    Moderowany przez T5:

    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
    Ostrzeżenie.

  • #36
    zdzichra
    Poziom 30  
    PITERRR napisał:
    spróbuj przy czy mać palec tam gdzie była świeca czy wyczuwasz kompresje

    Palec to jakoś tak mało dokładny i gwarantuję że nie utrzymasz go w miejscu przy ciśnieniu 3bar ale czy to będzie kompresja prawidłowa?
  • #38
    krystiano1234567
    Poziom 6  
    Dalej parzymy co z tą pompką .
  • #39
    T5
    Admin grupy Samochody
    Przecież to jest źle ustawione, jak wał jest na znaku to wałek rozrządu jest przestwiony.
    Tu ma być znak. VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala
  • Relpol przekaźniki
  • #41
    krystiano1234567
    Poziom 6  
    Powiedzcie mi jeszcze od czego są u mnie trzy przekaźniki :
    410
    19
    100

    Dużo mi to pomoże
  • #43
    krystiano1234567
    Poziom 6  
    U mnie są przekaźniki na górze.
    Potem 2 rzędy bezpieczników małych i na dole jeden rząd dużych (zwykłych bezpieczników)

    Tak poczytałem poczytałem i może jest to czujnik halla ?

    Dodano po 2 [minuty]:

    T5 napisał:
    Przecież to jest źle ustawione, jak wał jest na znaku to wałek rozrządu jest przestwiony.
    Tu ma być znak. VW polo 3 FL 6n2 1.4 MPI - ZGASŁ w czasie Jazdy i NIE Odpala



    Kolego tam gdzie pokazałeś ma być znak wtedy gdy 1 tłok jest w GMP ( pierwszy czyli pierwszy od lewej jak patrze na silnik)
  • Pomocny post
    #45
    T5
    Admin grupy Samochody
    krystiano1234567 napisał:
    Kolego tam gdzie pokazałeś ma być znak wtedy gdy 1 tłok jest w GMP ( pierwszy czyli pierwszy od lewej jak patrze na silnik)

    Dokładnie tak.
  • #46
    krystiano1234567
    Poziom 6  
    T5 napisał:
    krystiano1234567 napisał:
    Kolego tam gdzie pokazałeś ma być znak wtedy gdy 1 tłok jest w GMP ( pierwszy czyli pierwszy od lewej jak patrze na silnik)

    Dokładnie tak.



    To dokładnie tak jest :D

    Wyczytałem w instrukcji naprawy i to sprawdzałem
    W momencie gdy ta kropka była w ty miejscu tłok był w samiuśkiej górze.
  • #47
    Krnlmgr
    Poziom 17  
    Przecież jak by było, o tyle i nawet o jeden ząbek przestawione to pasek by miał by miał oderwane zęby czy był zerwany i usłyszał byś tylko kle kle i kle bo to nie jest silnik bez kolizyjny.
  • #49
    Krnlmgr
    Poziom 17  
    Niech sprawdzi jedno za razem a nie zaraz rozbiórka całego auta.
    Napisz jak podłączasz pompe na sztywno czy w takiej konfiguracji:

    Pod pin w gnieździe od kabla czerwono-żółtego podłączałeś "+" a za brązowy "-"?.
  • #51
    Krnlmgr
    Poziom 17  
    Trzeba sie dobrze upewnić, do tego może dojść coś we fiksującym immo czy ecu, zwara w instalacji, dobrze nie masujące kable od masy, czujnik wału już tu padł i wiele innych.
  • #52
    krystiano1234567
    Poziom 6  
    Odpinałem czujnik wałka rozrządu i nie zagadał
    To samo zrobiłem z czujnikiem wałku i nic nie zagadał.

    JEDYNA reakcja to jak kręcę silnik i daje gazu do słychać takie lekkie wybuchy, strzały w kolektor ssący(chyba)

    PO DRUGIE to zastanawia rzecz iż :

    1. Włączam zapłon i jest cicho przy pompie ( w tym momencie na zasilaniu w kostce jest 3.42V
    2. Włączam rozrusznik kręci , pompa pompuje i jest wtedy 12V (kolega sprawdzał wtedy i tym zaciskiem od listwy wtryskowej i sikało wiec nie chciał go zdejmować)

    Dodam też że jak zgasł to pompka normalnie pracowała ale po kilku próbach odpalenia wysiadła i nie gadała nawet jak się odpalało silnik.

    Dodano po 3 [minuty]:

    PS: Kolega mówił że w peugeot nie chciał mu odpalić po postoju.
    Podpiął kompa wykasował błędy i coś tam i odpalił i jeździ.
  • #54
    krystiano1234567
    Poziom 6  
    Dziś poszła do mechanika.

    Na pierwszy rzut oka powiedział że nie ma kompresji.

    I od razu że rozrząd ale potem sprawdził i rozrząd git.

    Powiedział że głowice i tak musi zdjąć bo nie zobaczy i pewnie koło 800 zł :(
  • #56
    krystiano1234567
    Poziom 6  
    ok

    No masakra się zrobiła z tym autem
  • #58
    krnh
    Poziom 2  
    Też mialem ten problem - prawdopodobnke masz to samo: czujnik Halla do wymiany. Kolega na kom
    ie moze Ci zresetować, ale po pewnym czasie, w najmniej spodziewanym momencie - wróci problem. Wydatek 100-200 zł, zależy jak drogiego masz mechanika.
  • #59
    krystiano1234567
    Poziom 6  
    Witam

    Dodam że właśnie odpinałem czujnik wałka rozrządu i wałku ale nic nie zagadał :(

    Zawieźliśmy do mechanika co ma samochodów sporo że ho ho to może jutro zajrzy.
    Podobno nie ma kompresji ( że jakiś klin mógł się urwać ?)

    Jutro się wezmą i że trzeba sciągać głowice i koszt 800-1000

    PS: Ale jak podepną pod kompa to im pokaże np. czujnik hala jeżeli to np. on ?

    Dodano po 1 [minuty]:

    krnh napisał:
    Też mialem ten problem - prawdopodobnke masz to samo: czujnik Halla do wymiany. Kolega na kom
    ie moze Ci zresetować, ale po pewnym czasie, w najmniej spodziewanym momencie - wróci problem. Wydatek 100-200 zł, zależy jak drogiego masz mechanika.


    Ale powiedz mi czy serio miałeś identycznie to samo co ja ? Że nie można odpalić na nic itp. ?