Witam,
Od dłuższego czasu borykam się z problemem w swoim MB C180 W202, 1994 rok + LPG Sekwencja.
Chodzi o długie kręcenie nim odpali MB po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Sprawa wygląda tak że (opisze dwie sytuacje):
1. Stoi zaparkowany MB na parkingu i po nocy uruchamiam go, jest na PB, raz odpali na "dotyk" raz kręci długo nim załapie i trzeba trzymać kluczyk w stacyjce.
2. Jest jazda po mieście w trasie, przełączony jest na LPG, zatrzymuje się nie ma mnie około 30 - 40 minut, silnik jeszcze ciepły jest. Odpala na PB i znów kręci długo i trzeba trzymać kluczyk w stacyjce, a są chwile że odpala na "dotyk".
W kwietniu br. byłem na regulacji LPG, było wszystko OK, tylko była zaznaczona opcja żeby palił od razu na LPG na gorącym silniku. Zostało to odhaczone, że teraz po wyłączeniu mimo ciepłego silnika odpala na PB.
Jest to instalacja LPG sekwencja, serwisowana na bieżąco i wymieniane są filtry LPG. Ostatnio zmieniłem też świece zapłonowe. Miałem delikatne pęknięcie wężyka paliwowego, zostało to naprawione. Wymieniłem też filtr powietrza.
Dalej problem jest, po nocy jak się uda, odpali na "dotyk" albo kręci. Tak samo po chwilowym zatrzymaniu się jak się uda, odpali na "dotyk" albo kręci.
W czym może tkwić jeszcze problem i jak zlokalizować owy problem żeby MB palił od razu a nie trzeba było kręcić?.
Przyznam że nie bardzo wiem czego już się złapać co może być powodem takich objawów.
Pozdrawiam,
Artur
Od dłuższego czasu borykam się z problemem w swoim MB C180 W202, 1994 rok + LPG Sekwencja.
Chodzi o długie kręcenie nim odpali MB po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Sprawa wygląda tak że (opisze dwie sytuacje):
1. Stoi zaparkowany MB na parkingu i po nocy uruchamiam go, jest na PB, raz odpali na "dotyk" raz kręci długo nim załapie i trzeba trzymać kluczyk w stacyjce.
2. Jest jazda po mieście w trasie, przełączony jest na LPG, zatrzymuje się nie ma mnie około 30 - 40 minut, silnik jeszcze ciepły jest. Odpala na PB i znów kręci długo i trzeba trzymać kluczyk w stacyjce, a są chwile że odpala na "dotyk".
W kwietniu br. byłem na regulacji LPG, było wszystko OK, tylko była zaznaczona opcja żeby palił od razu na LPG na gorącym silniku. Zostało to odhaczone, że teraz po wyłączeniu mimo ciepłego silnika odpala na PB.
Jest to instalacja LPG sekwencja, serwisowana na bieżąco i wymieniane są filtry LPG. Ostatnio zmieniłem też świece zapłonowe. Miałem delikatne pęknięcie wężyka paliwowego, zostało to naprawione. Wymieniłem też filtr powietrza.
Dalej problem jest, po nocy jak się uda, odpali na "dotyk" albo kręci. Tak samo po chwilowym zatrzymaniu się jak się uda, odpali na "dotyk" albo kręci.
W czym może tkwić jeszcze problem i jak zlokalizować owy problem żeby MB palił od razu a nie trzeba było kręcić?.
Przyznam że nie bardzo wiem czego już się złapać co może być powodem takich objawów.
Pozdrawiam,
Artur