Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

vw 2.0 16v - brak mocy w calym przedziale obrotów

vwredhat 17 Jul 2016 11:20 864 11
SterControl
  • #1
    vwredhat
    Level 10  
    Witam
    samochód vw passat 2.0 16v BKP siemens manual
    brak mocy w całym przedziale obrotów; do 2000 obr/min jedziedzie normalnie.

    błędów w sterowniku brak.
    przepływomierz sprawdzony podmieniony,egr sprawdzony, filtry nowe,
    "pszuszka" podciśninia podmieniona, przewody podcisnien sprawdzone,
    turbo podmienione - gruszka sprawna,katalizator czysty,vacu podmieniona.
    nie kopci, nie trzęsie na żadnych obrotach,nie łapie trybu awaryjnego.
    pompowtryski wymienione ok. 20k km temu na continental w vw.
    paliwo jest czyste w baku,zimny zapala od ręki,ciepły kręci ok 2 sekundy i zapala.
    płynu chłodniczego nie ubywa, oleju nie przybywa,silnik na wolnych pracuje równo.

    logi dynamiczne :

    http://vaglog.pl/log_270871.html

    Czy ktoś ma jakiś pomysł ?
  • SterControl
  • #2
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Pewno mapa była ruszana.
  • SterControl
  • #3
    vwredhat
    Level 10  
    Stanisław Chwalisz wrote:
    Pewno mapa była ruszana.


    mapa odczytana ze sterownika i porównana z oryginałem - wszystko OK
    żadnych zmian
  • #4
    drdrug
    Level 18  
    Wszystkie przewody od IC całe ? Czujnik cisnienia doladowania sprawny ?. Na postoju wkreca się normalnie i nie leci żar z komina ?
  • #5
    vwredhat
    Level 10  
    ic 100% cały testowany na 1,5 bara. Czujnik cisnienia doladowania wg. logów sprawny nie podmieniany,na postoju wkręca sie na obroty tak jakby wolniej...
    "żar z komina" niewiem co masz dokładnie na mysli alnie kopci na wolnych - w czasie jazdy też nie kopci.
  • #6
    andrzej20001
    Level 43  
    Wepnij manometr w układ i sprawdz czy pompuje w ogóle suszarka i czy odczyt jest porównywalny z mapem. Sztangę wciaga?
  • #7
    vwredhat
    Level 10  
    jutro sprawdze manometrem. turbo rozebrane wyczyszczone,kierownice "chodzą" lekko ,sztanga chodzi poprawnie,gruszka sprawna ,przewod podcisnia też.
    pozdr.
    dzieki za zainteresownie tematem.
  • #8
    andrzej20001
    Level 43  
    vwredhat wrote:
    sztanga chodzi poprawnie

    Ale jak odpalisz to wciąga ją??
  • #9
    vwredhat
    Level 10  
    tak za każdym razem.
  • #10
    drdrug
    Level 18  
    Żar z komina czyli na postoju jak dodajesz gazu czy nie leci taki zar z wydechu ze mozna poparzyc rece, jezeli jest bardzo goraco to zapchany kat. Turbo pompuje rury na postoju ?. Kiedyś miałem podobny przypadek , ze auto nie miało mocy w b5 fl, albo b6 2.0tdi (nie pamietam) , czasami wywalało blad czujnika pol walu nic wiecej, przyczyna była uszkodzona pompa w zbiorniku paliwa i przetarta + zielona instalacja, a najlepsze jest to ze wszystkie przetarcia i zielenina byla od 2 pompek i czujnika cisnienia doladowania, a jeszcze smieszniejsze jest to ze testerpokazywal poprawne wartosci i 0 bledow od tych 3 rzeczy, po ww naprawach auto zachowuje się i jezdzi normalne ;-) Wysle ci link do foty instalacji na priv.
  • #11
    vwredhat
    Level 10  
    u mnie zaden błąd nie wyskakuje sprawdzam co jakiś czas i nic.
    zrobiłem nowe logi i wygladają inaczej ?!?

    http://vaglog.pl/log_272132.html

    sprawdzę to co sugerujesz.
    pozdr.
  • #12
    vwredhat
    Level 10  
    pompowtryski sprawdzone u pompiarza sa OK.
    gumki nowe
    bez zmian