Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomocy master 2.5 dci brak synchronizacji walka rozrządu

17 Lip 2016 12:29 2007 9
  • Poziom 6  
    Witam. Jak w temacie mój Master dostał nowy silnik master jest 2002 rok A silnik z 2008 silnik kupiony razem z pompą wysokiego ciśnienia i tak też zamontowany. Problem polega na tym ze auto nie daje się uruchomić na swoim paliwie (na ON) natomiast na plaku odpala bez problemu i chodzi na ON. Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu. Czujnik sprawny ponieważ został zamontowany w innym aucie i to auto bez problemu odplalilo A moje nie. Czy spotkał się ktoś może z czymś takim?
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Wojciechkaczor napisał:
    Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu


    To niech podłączy oscyloskop i zobaczy czy czujnik daje sygnał.

    Być może ma inny nadajnik na wałku.

    Podaj DOKŁADNE oznaczenie starego i nowego silnika.
  • Poziom 6  
    renokolo napisał:
    Przestawiony rozrząd


    Kolego rozrząd ustawiony w 100% dobrze walki rozrządu czujnik położenia walka rozrządu pokrywa się wg każdego opisu z ta krótka kreska przed znakiem na kole pompy

    Dodano po 17 [minuty]:

    Kolego strumień świadomości swia. Czy chodzi ci o te symbole wybite na dole bloku?

    Dodano po 4 [godziny] 40 [minuty]:

    Kolego stary silnik ma oznaczenie g9u A720
    A nowy g9u a754
    Liczę na twoją pomoc bo mi już ręce opadły
  • Poziom 6  
    Panowie wszystko sprawdzone rozrząd sprawdzony i cisnienie w porządku czy istnieje możliwość ze pompą z nowego silnika G9U A754 różni się czymś od pompy wysokiego ciśnienia z silnika G9u A720? Proszę o jakieś porady bo znacie się na tym lepiej niż my
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Ok jakie błędy wywala.
    Czy ten czujnik wałka był sprawdzany w tym aucie czy daje impulsy, czy to robi elektryk czy Czesio udający go.

    Czemu silnik zmieniany skoro wytrzymują 700-900 tys km?
  • Poziom 6  
    Silnik zmieniany ponieważ korbowod wyszedł bokiem. Tak czujnik daje impulsy. Nawet montowalem go w innym aucie z tym silnikiem i tamto auto dało się uruchomić bez problemu

    Dodano po 2 [minuty]:

    Dodam jeszcze ze na Starym silniku do ostatniego oddalenia wszystko działało w 100 zawsze odpalal bez plaka

    Dodano po 58 [sekundy]:

    A z błędów pokazuje tylko brak synchronizacji.
  • Poziom 43  
    Skoro masz brak synchronizacji to ci za h... nie odpali.

    Ratuje cię oscyloskop 2 kanałowy.
    Albo ustaw obydwa silniki na 1 cyl ZZ i zobacz czy są tak samo wypustki czujnika.
  • Poziom 42  
    Czujnik wału i walka załóż ze starego motoru.
  • Poziom 6  
    Dzięki za pomoc problem rozwiązany. Winny był czujnik położenia wału :) pozdrawiam