Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Avast wykryte zagrożenie URL:Mal

BAR12353 17 Lip 2016 16:13 948 15
  • #1 17 Lip 2016 16:13
    BAR12353
    Poziom 4  

    Witam, jestem kompletnym laikiem komputerowym i
    mam problem z Avastem i wykrytym przez niego "zarażeniem" URL:Mal. Zeskanowałam i nic nie ma , a "głos " włącza się co chwila i pokazuje nowe zatrzymane adresy. Zainstalowałam FRST i wykonałam skanowanie - tak jak radzicie na forum, a dalej nie wiem - pliki ze skanu załaczam i błagam pomóżcie bo nie wiem co z tym dalej
    BAR

    0 15
  • #2 17 Lip 2016 17:10
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Odinstaluj:
    Google Toolbar for Internet Explorer
    McAfee Security Scan Plus

    Obok frst.exe utworz plik Fixlist.txt z zawartoscia:
    (McAfee, Inc.) C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.11.334\SSScheduler.exe
    HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
    HKU\S-1-5-21-2264713803-3196413425-2394534184-1000\...\MountPoints2: {c155edc6-1349-11e1-81c5-806e6f6e6963} - Q:\LenovoQDrive.exe
    ShellIconOverlayIdentifiers: [GDriveSharedOverlay] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D44} => Brak pliku
    Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\McAfee Security Scan Plus.lnk [2016-06-28]
    ShortcutTarget: McAfee Security Scan Plus.lnk -> C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.11.334\SSScheduler.exe (McAfee, Inc.)
    Hosts: 0.0.0.1 mssplus.mcafee.com
    Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - Brak pliku
    S3 MBAMSwissArmy; \??\C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X]
    S3 PCDSRVC{127174DC-C366ED8B-06020200}_0; \??\c:\program files\pc-doctor\pcdsrvc_x64.pkms [X]
    EmptyTemp:

    W FRST wybierz Napraw.

    Ktorej przegladarki dotyczy ten problem?

    0
  • #3 17 Lip 2016 19:55
    BAR12353
    Poziom 4  

    Witaj Kolobos
    teraz pracuje na Mozilli a jest jeszcze Explorer
    zrobiłam co mogłam, przy poleceniu Napraw - FRST zaktualizował (Avast chwilę go dopuszczał ) i co mam robić dalej?
    obecnie wykrytym zagrożeniem jest FRST64,exe!!!

    Dodano po 5 [minuty]:

    o nie załączyłam skanu

    0
  • #5 18 Lip 2016 10:14
    BAR12353
    Poziom 4  

    Aż boję się napisać, że wreszcie nie krzyczy. Pomogła aktualizacja Mozilli.
    Bardzo dziękuję.

    Dodano po 5 [minuty]:

    niestety! zagrożenie TRWA!

    0
  • #6 18 Lip 2016 10:21
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Wykonales to co podalem? Odinstalowales FF lacznie z usuwaniem katalogu profilu?

    0
  • #7 18 Lip 2016 11:22
    BAR12353
    Poziom 4  

    aktualnie odinstalowałam FF i szukam katalogu............. kontaktuję się przez Explorera.
    A ten ...Avast krzyczy!

    Dodano po 41 [minuty]:

    odinstalowałam i skasowałam i na nowo zainstalowałam. Co dalej ?

    0
  • #8 18 Lip 2016 11:39
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Czy avast nadal cos wyswietla?

    0
  • #9 18 Lip 2016 11:51
    BAR12353
    Poziom 4  

    Gdzieś zniknął mój ostatni wpis.
    AVAST po wykonaniu tego o czym pisałeś - wciąż krzyczy, załączam PrtSc
    BAR

    0
  • #10 18 Lip 2016 11:59
    Kolobos
    Spec od komputerów

    > załączam PrtSc

    Gdzie?

    0
  • #12 18 Lip 2016 12:36
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Wklej do okna frst:
    wpad.mm.pl

    Nacisnij Szukaj w Rejestrze i zamiesc log, ktory sie utowrzy w zalaczniku.

    0
  • #15 18 Lip 2016 18:22
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Wykonales w ogole fixlist.txt, ktory podalem wczesniej? W logu nadal widac wpisy, ktore byly do kasacji.

    Zmien dnsy na 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 i sprawdz czy avast nadal to wykrywa. Tak jak pisalem wczesniej, w logu nie ma sladu infekcji.

    Mam tylko nadzieje, ze to nie dhcp przydziela Ci te ustawienia proxy.

    Sprawdz tez to, uruchom regedit, przejedz do HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Connections\DefaultConnectionSettings i tam odszukaj dzewiata pare cyfr, zmien ja z 09 na 01.

    0
  • #16 02 Sie 2016 13:52
    BAR12353
    Poziom 4  

    Witam
    problem został rozwiązany, oczywiście. Z wykorzystaniem WSZYSTKICH wskazówek i ścieżki naprawy podanych w elektroda.pl ,lecz przez wezwanego przeze mnie zawodowca- informatyka.
    A ostatecznie wyrzuciłam AVAST i zainstalowałam Nortona.
    Bardzo jestem wdzięczna za pomoc i fachowość .
    Pozdrawiam

    0