Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Avast i zagrożenie URL:Mal... po raz 3

kinga94 17 Lip 2016 19:25 552 2
  • #1 17 Lip 2016 19:25
    kinga94
    Poziom 3  

    Witam.
    Mam podobny problem, co w 2 poprzednich tematach. Avast wykrywa powyższe zagrożenie w procesach svchost.exe oraz przeglądarek: Chrome oraz (po odinstalowaniu, z czegoś trzeba korzystać) Internet Explorer. Przeskanowałam Dr Web, MBAM i nic nie znalazło. Ogólnie problem pojawił się na dwóch komputerach, z których korzysta dwie różne osoby.
    Wstawiam FRST i Addition.
    Bardzo, bardzo proszę o pomoc, gdyż nie chciałabym po miesiącu oddawać po raz kolejny do formatowania, a sama sobie nie poradzę :(

    0 2
  • Pomocny post
    #2 17 Lip 2016 19:44
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Odinstaluj Akamai NetSession Interface. Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    HKU\S-1-5-21-338431111-4270550262-3382333762-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\Kinga D\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4691384 2015-09-10] (Akamai Technologies, Inc.)
    HKU\S-1-5-21-338431111-4270550262-3382333762-1001\...\Policies\Explorer: []
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    2016-07-17 17:43 - 2016-07-17 18:30 - 00000000 ____D C:\Users\Kinga D\Doctor Web
    2016-07-17 15:58 - 2016-07-17 18:47 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.
    Reset Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=pl
    Jak nie pomoże to odinstaluj Chrome zaznaczając usunięcie danych przeglądania za pomocą Geek Uninstaller Free: http://www.geekuninstaller.com/geek.zip
    Najpierw możesz wyeksportować zakładki: https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=pl
    Później zainstaluj: https://www.google.pl/chrome/browser/desktop/

    1
  • #3 25 Lut 2017 14:42
    kinga94
    Poziom 3  

    Problem został rozwiązany. Dziękuję.

    0