Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 407 1.6HDI - Gaśnie po nagrzaniu się.

17 Lip 2016 21:18 1269 6
  • Poziom 12  
    Witam Wszystkich
    Mój sympatyczny kolega ma dziwny problem ze swoim Peugeotem 407 1.6HDI
    Ja też miałem niedawno podobny problem ale u mnie wystarczyło wymienić
    zawór ciśnienia na listwie u niego niestety to nie pomogło.

    Otóż objawy są takie że auto jak jest zimne chodzi normlanie do momenty
    rozgrzania się, po czym gaśnie i nie idzie go odpalić. Po odczekaniu 10-15min
    auto odpala i można nim przejechać w zależności 500m 5km i znowu gaśnie.

    Po oddaniu auta do mechanika i zaczytaniu błędów okazuje się
    że jest zbyt małe ciśnie paliwa.
    Mechanik zmienił na początku zawór ciśnienia na listwie ale nic to nie dało auto gaśnie dalej. Potem sprawdził wtryski i kazał zregenerować wszystkie 4 ok kumpel
    pojechał do Poznania zregenerował 4 wtryski koszt 1400zł.
    Po przywiezieniu wtrysków mechanik zamontował je ale teraz w ogóle samochodu już nie może odpalić na nich choć wcześniej palił od strzała. Więc we wtorek dostaje zregenerowaną pompę paliwową czy to coś da czy kolejne naciągniecie mojego kumpla na koszty co może być w tym aucie nie tak? Z góry dzięki za odpowiedz.
  • Poziom 30  
    Powodów może być wiele ale podstawa to dobra diagnostyka. Mechanik powienien najpierw sprawdzić co jest przyczyną niskiego ciśnienia paliwa, bo może być to tylko zawór powrotny na szynie. Wtryski jak oddaje się do regeneracji to odrazu pompę do sprawdzenia. Teraz to i tak niewiele można wymyślić, trzeba czekać na pompę.
  • Poziom 17  
    Proponuję podmienić czujnik położenia wału.
  • Poziom 12  
    Przypadek jest bardzo dziwny otóż z tego co dowiedziałem się to założone regenerowane wtryski komplet,
    czujniki na listwie nowe, pompa paliwowa jak to powiedział mechanik "igła" oczywiście z demontażu , czujnik na pompie zmieniony, w układzie paliwowym brak powietrza , filtr paliwowy nowy, a auto nadal po rozgrzaniu gaśnie a komputer pokazuje błąd "zbyt niskie ciśnie paliwa " mechanik się nie poddaje ale jak myślicie co może być nie tak ??? czujnik położenia wału był jakieś poł roku temu zmieniony.
  • Poziom 17  
    Pół roku to kawał czasu. Jak macie inny pewny czujnik położenia wału to ja bym podmieniał. Zdarza się że komputer nie wyświetli błędu z nim związanego, a zamiast tego wyrzuci błąd ciśnienia paliwa. Zawsze można też podłączyć osyloskop pod sam czujnik.
  • Poziom 12  
    Po wymianie wtrysków i pompie wysokiego ciśnienia problem się rozwiązał, przejechałem prawie 600km jednorazowo i wszystko śmiga