M1 i M2 to siłowniki. Przewody niebieskie to tzw przez Ciebie "uziemienie" , a naprawdę N czyli neutral inaczej zwane zerem albo "wspólnym"... Podpina się je tak jak napisałeś pod "środkowe" styki czyli w M1 pod 5, a w M2 pod 8. Zaciski brązowe i czarne wpinasz razem z kondensatorem jak na schemacie pod zaciski 4i6 (M1) oraz 7i9(M2). Gdzie który podłączyć (brąz i czarny) musisz ustalić doświadczalnie na podstawie kierunku ruchu skrzydeł.
Przewody żółto-zielone połączyć koniecznie z PE zasilania i podłączyć do zacisku PE(GND) centrali (to jest tzw. uziemienie).
"Biegunowość" podłączenia kondensatorów nie ma znaczenia.
Montaż i serwis automatyki do bram wjazdowych i garażowych.
Automatyzacja rolet, zdalne sterowania piloty i odbiorniki.
Tel. 503930033
“ Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. ”