Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Krups EA8050 - na wyświetlaczu symbol wtyczki po ustawieniu godziny

victor_pe2 18 Lip 2016 14:00 3762 21
  • #1 18 Lip 2016 14:00
    victor_pe2
    Poziom 7  

    Witam....mam problem z ekspresem do kawy Krups EA8050, a mianowicie po włączeniu i ustawieniu daty i godziny po chwili wyskakuje na wyświetlaczu rysunek wtyczki z dwiema strzałkami przeciwnie skierowanymi i więcej nic się nie dzieje , bardzo proszę o poradę .
    W załączniku jest zdjęcie to co pojawia się na wyswietlaczu

    0 21
  • #2 18 Lip 2016 23:33
    nioop

    Specjalista AGD

    Proszę sprawdzić czujnik NTC i bezpieczniki termiczne na grzałce.

    2
  • #3 19 Lip 2016 13:20
    victor_pe2
    Poziom 7  

    Sprawdziłem czujnik NTC i bezpieczniki termiczne , są sprawne
    Nadal nie wykonuje autotestu tylko pojawia się to co na zdjęciu

    1
  • #4 19 Lip 2016 20:21
    nioop

    Specjalista AGD

    A więc..
    Czy po właczeniu, ustawieniu godziny przed wtyczką cokolwiek się uruchamia w ekspresie ?
    Pompa sprawdzona ?

    0
  • #5 20 Lip 2016 12:11
    victor_pe2
    Poziom 7  

    po ustawieniu godziny zostaje na chwile włącza się auto-test i wyskakuje to co na foto.
    pompę sprawdzałem na krótko i działa

    0
  • #6 20 Lip 2016 12:22
    MARCIN.SLASK
    Specjalista AGD

    Symbol wskazywałby aby wyjąć i włożyć wtyczkę zasilania.
    Spróbuj przy wyjętej wtyczce przytrzymać 3 klawisz (para) od lewej i włączyć wtyczkę. Po wyświetleniu się pytania, klawisz puścić i zatwierdzić. wyjąć wtyczkę i po chwili ponownie uruchomić ekspres.

    1
  • #7 20 Lip 2016 12:56
    victor_pe2
    Poziom 7  

    zrobiłem jak napisałeś i pojawił się komunikat "Remise en etat de vente terminee"

    Dodano po 7 [minuty]:

    zrobiłem foto

    0
  • #8 20 Lip 2016 18:28
    MARCIN.SLASK
    Specjalista AGD

    victor_pe2 napisał:
    zrobiłem jak napisałeś i pojawił się komunikat "Remise en etat de vente terminee"

    Dodano po 7 [minuty]:

    zrobiłem foto


    No i?

    0
  • #9 21 Lip 2016 11:46
    victor_pe2
    Poziom 7  

    Nadal problem nie rozwiązany, oczekuję porad....pozdrawiam

    1
  • #10 21 Lip 2016 12:40
    MARCIN.SLASK
    Specjalista AGD

    victor_pe2 napisał:
    Nadal problem nie rozwiązany, oczekuję porad....pozdrawiam


    Gdzie foto, o którym pisałeś? Dałeś TAK i zatwierdziłeś? Uruchomiłeś ponownie i jaka była reakcja ekspresu?

    0
  • #12 21 Lip 2016 13:20
    MARCIN.SLASK
    Specjalista AGD

    Wykonaj jeszcze raz to samo, ale wyciągnij zbiornik na wodę, szufladę i pojemnik na fusy. Powinno się pojawić:
    Krups EA8050 - na wyświetlaczu symbol wtyczki po ustawieniu godziny

    0
  • #13 21 Lip 2016 13:34
    victor_pe2
    Poziom 7  

    Zrobiłem tak , ale nadal to samo

    Dodano po 5 [minuty]:

    Czyli pojawił się Taki ekran jak Twój , zatwierdziłem i bez zmian

    0
  • #14 21 Lip 2016 13:41
    MARCIN.SLASK
    Specjalista AGD

    victor_pe2 napisał:

    Czyli pojawił się Taki ekran jak Twój , zatwierdziłem i bez zmian


    Zatwierdziłeś, uruchomiłeś ponownie i co było?

    0
  • #15 21 Lip 2016 14:35
    victor_pe2
    Poziom 7  

    włączyła się auto-konserwacja na chwilę i ponownie ekran z pierwszego zdjęcia, czyli wtyczka

    0
  • #16 21 Lip 2016 16:28
    MARCIN.SLASK
    Specjalista AGD

    victor_pe2 napisał:
    włączyła się auto-konserwacja na chwilę i ponownie ekran z pierwszego zdjęcia, czyli wtyczka


    A powinno się załączyć podstawowe ustawienia urządzenia (język, data, czas....). Może jest inny soft.
    Więcej nie pomogę - być może coś jest przyblokowane.

    0
  • #17 21 Lip 2016 20:20
    nioop

    Specjalista AGD

    Ale to pompa się uruchamia podczas autotestu ? Tłok schodzi na dół przy auto teście ?

    0
  • #18 22 Lip 2016 08:54
    victor_pe2
    Poziom 7  

    Tak, pominąłem te ustawienia, ale rzeczywiście tak było, poustawiałem tak jak piszesz i po zakończeniu włączył się autotest i wtyczka

    0
  • #19 03 Paź 2016 14:10
    victor_pe2
    Poziom 7  

    Udało mi się zlokalizować przyczynę tego komunikatu, a mianowicie uszkodzeniu uległ czujnik temperatury NTC, który zastąpiłem termistorem 100 kΩ i już wszystko działa.

    1
  • #21 01 Gru 2017 20:50
    service_contact
    Poziom 9  

    Ponawiam pytanie i prośbę o wysłanie zdjęcia jeśli to możliwe. Mam ten sam problem.

    0
  • #22 01 Gru 2017 21:21
    Tomek79
    Poziom 12  

    Opanowałem. Foty nie mam ale wydrapalem stary termistor smd i wlutowałem w to miejsce szklany 100kohm tak aby bokiem dotykał ceramicznej płytki.

    pozdr

    0