Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Octavia MK2 FSI 2.0 2007 - Pali bezpieczniki. Błąd P1429-Pompa podciśnienia

24 Lip 2016 14:35 861 2
  • Poziom 2  
    W nadziei na pomoc w rozwiązaniu problemu zdecydowałem się o nim napisać. W lutym kupiłem Skodę Octavię kombi 2.0 FSI automat z 2007 roku. Sukcesywnie samochód "uwalniam" od wad, korzystając oczywiście z porad zamieszczonych na tym forum. Obecnie problem jest taki:
    005161 - Circuit for Brake Vacuum Pump: Open Circuit
    P1429 - 004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 3
    Mileage: 174929 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 15:07:55
    Freeze Frame:
    RPM: 1560 /min
    Load: 67.0 %
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 16.0°C
    Prawdopodobnie przyczyna tkwi w elektryce, ponieważ po wymianie bezpiecznika pierwsze użycie hamulca powoduje jego spalenie.
    Myślę, że hamulce pracują normalnie - hamowanie jest skuteczne, nie wiem niestety za co tak naprawdę pompa odpowiada. Niestety nie wiem, jak rozwiązać ten problem, tym bardziej, że nie wiem, gdzie tej pompy szukać w moim aucie.
    Ponieważ do tej pory unikałem samochodów z dość zaawansowaną elektroniką moja wiedza w tym zakresie jest mocno ograniczona (szukajka też mi nic nie znalazła) proszę o porady zrozumiałe dla laika.
  • IGE-XAO
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Szukaj takiego urządzenia
    Octavia MK2 FSI 2.0 2007 - Pali bezpieczniki. Błąd P1429-Pompa podciśnienia
    schemat
    Octavia MK2 FSI 2.0 2007 - Pali bezpieczniki. Błąd P1429-Pompa podciśnienia
  • IGE-XAO
  • Poziom 2  
    Dziękuję za wskazówkę. Mam na dzieję, że element znajdę patrząc z góry - nie dysponuję kanałem ani najazdem, parkuję pod domem.

    Dodano po 3 [godziny] 24 [minuty]:

    Wydaje mi się, że pompa znajduje się zaraz za chłodnicą na dole - tam dochodzi przewód z serwa hamulców a nic więcej z góry nie widać. Dostęp tylko z dołu po zdjęciu osłon... Pokombinuję, jak się tam dostać. Jeśli to się uda gdzie szukać uszkodzenia? Jak sprawdzić przewody? Schematem elektrycznym nie dysponuję