Witam serdecznie. Problem jak w temacie.
Po wymianie akumulatora przy podpinaniu upalił się bezpiecznik nr 21(Oświetlenie wnętrza i bagażnika, zegar, centralny zamek, zapalniczka, MFA). Po jego wymianie ciągle świecą się kierunkowskazy po lewej stronie(stan wysoki-> przerywacz nie działa). Po odpięciu przerywacza (R6), lub bezpiecznika kierunkowskazów(bezpiecznik nr 17). Pomimo, że kierunkowskazy nie powinny działać wcale(i nie działają-> prawa strona/ brak reakcji manetki prawidłowy)... lewa strona ciągle się świeci(pomaga jedynie wyjęcie bezpiecznika nr 21 opisanego wcześniej). Bezpiecznik nr 17 nie ma związku z kierunkowskazami, bo bez niego działają... Ale zwarcie znajduje się na pewno pomiędzy tymi dwoma układami, gdyż takie elementy jak zegar(miga)/ zamek centralny(sam się zamyka)... działają w rytmie lewego kierunkowskazu. I teraz pytanie: Jak najlepiej / od czego powinienem zacząć diagnostykę(punkty newralgiczne).
Po wymianie akumulatora przy podpinaniu upalił się bezpiecznik nr 21(Oświetlenie wnętrza i bagażnika, zegar, centralny zamek, zapalniczka, MFA). Po jego wymianie ciągle świecą się kierunkowskazy po lewej stronie(stan wysoki-> przerywacz nie działa). Po odpięciu przerywacza (R6), lub bezpiecznika kierunkowskazów(bezpiecznik nr 17). Pomimo, że kierunkowskazy nie powinny działać wcale(i nie działają-> prawa strona/ brak reakcji manetki prawidłowy)... lewa strona ciągle się świeci(pomaga jedynie wyjęcie bezpiecznika nr 21 opisanego wcześniej). Bezpiecznik nr 17 nie ma związku z kierunkowskazami, bo bez niego działają... Ale zwarcie znajduje się na pewno pomiędzy tymi dwoma układami, gdyż takie elementy jak zegar(miga)/ zamek centralny(sam się zamyka)... działają w rytmie lewego kierunkowskazu. I teraz pytanie: Jak najlepiej / od czego powinienem zacząć diagnostykę(punkty newralgiczne).