Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

astra G 1,7 td - luz wałka wejściowego maglownicy

26 Lip 2016 20:13 2115 4
  • Poziom 13  
    Witam, jak w opisie, wyczuwalny luz na wałku wejściowym do maglownicy, czy jest opcja jakiegoś wyregulowania tego luzu? czy trzeba szykować kasę na regenarcję?dodam ,że wycieków brak,oraz żadnych stuków też nie stwierdzam
  • Poziom 24  
    Jak ten luz wynalazłeś? , skoro żadnych stuków i innych objawów nie było?, rozumiem że luz dotyczy tego wału co jest połączony z wałem koła kierownicy.Wiesz , ten wałek ma nacięte zęby i porusza listwę zębatą przekładni , to jak ma luz to jakieś objawy muszą być.
  • Poziom 13  
    ręką poruszałem za ten krzyżak przy pedałach
  • Poziom 24  
    Wydaje mi się że biorąc pod uwagę że przekładnia kierownicza jest elementem wpływającym bezpośrednio na bezpieczeństwo jazdy i masz uzasadnione wątpliwości co do jej stanu technicznego , to proponuję nie gdybać . Należy przekładnię z pojazdu zdemontować i dokonać jej sprawdzenia i weryfikacjii. Powinna to robić osoba mająca doświadczenie . W przypadku niemożności jej regulacji i naprawy proponuję skorzystać z któregoś z zakładów zajmujących się naprawą - jest np. taki w Lubiczu / k. Torunia .
  • Poziom 37  
    Jak tak patrzę po allegro, to powinieneś mieć taką możliwość.
    Jest śruba z boku maglownicy, nie wiem tylko czy masz dostęp do tej śruby na samochodzie, Ja nie mam bez odkręcenia maglownicy, a odkręcanie przewodów wspomagania może skończyć się ich urwaniem.
    Inna sprawa to skuteczność tej "naprawy", likwidując luz na środku listwy, przy skrętach kierownica może ciężej działać.