Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

nad c372 - wymiana kondensatorów w wzmacniaczu

kowal00071 27 Jul 2016 12:47 3870 23
    kowal00071
    Level 18  
    Witam czy ktoś może mi powiedzieć które kondensatory wymienić i na jakie żeby ten wzmacniacz lepiej zabrzmiał, czytałem że taki zbieg znacznie podniesie jakość dźwięku, lutować potrafię, ale na elektronice nie znam się aż tak bardzo

Dziękuje pozdrawiam!
    w załączniku wysyłam schemat
    A.Gieronimo
    Level 35  
    Podniesie jakość o ile stare kondensatory straciły pojemność.
    Zmiana jednych na drugie nic nie da, tym bardziej że oryginalne są za pewnie markowe.
    kowal00071
    Level 18  
    Z tego co czytałem to są kiepskiej jakości i zaleca się ich wymianę na coś markowego
    A.Gieronimo
    Level 35  
    Sprawdź jakiej są firmy, nie koniecznie w każdym są te same pomimo tego samego modelu.
    kowal00071
    Level 18  
    Jakie by nie były to napewno nie są to jakieś dobre a chciałbym je wymienić na jakieś na np. nichicon gold i tam gdzie się da to na foliowe tylko nie wiem które, szukam kogoś kto zna się na ulepszaniu wzmacniaczy
    A.Gieronimo
    Level 35  
    kowal00071 wrote:
    Jakie by nie były to napewno nie są to jakieś dobre

Serio?
    To wymieniaj jak leci.
    Elektrolity 0.1-2uF na foliowe a większe na nowe "normalne". Wedle spisu, chyba ze dwa do wymiany znajdziesz, bo i tak większość jest mkse.
    To nie meluzyna, wymiana elektrolitów to nie w tej klasie sprzętu.
    kowal00071
    Level 18  
    nad c372 - wymiana kondensatorów w wzmacniaczu nad c372 - wymiana kondensatorów w wzmacniaczu

Dodano po 52 [minuty]:

nad c372 - wymiana kondensatorów w wzmacniaczu nad c372 - wymiana kondensatorów w wzmacniaczu nad c372 - wymiana kondensatorów w wzmacniaczu nad c372 - wymiana kondensatorów w wzmacniaczu
    A.Gieronimo
    Level 35