Cześć.
Dzisiaj ja zwracam się do Was z takim oto problemem.
Tylko bardzo proszę o pohamowanie sie od komentarzy o jakiejś królowej czegoś tam...
Auto mechanicznie jest bardzo udane a elektryka to często wina użytkownika.
Od 2-3 tygodni podświetlała mi się na mojej Lagunie 1,9 dci 120 PS wersja Dynamique - pomarańczowa kontrolka - od świec żarowych i wtrysków.
Samochód ma pełną sprawność. Przyspiesza naprawdę fantastycznie. Nic nie świszczy ani nie gwiżdże z turbiny itp.
Ale dokładnie 3 razy zdarzyła mi się sytuacja gdy stracił moc... Zawsze miało to miejsce gdy auto stało na czerwonych światłach i chcąc włączyć się do ruchu tracił moc..... Po wyłączeniu silnika auto natychmiast odzyskiwało wigor... Kontrolka czasem się paliła a czasem nie.
Kontrolka raz się pali...za chwile potrafi się nie palić ..i tak w koło Macieju.
EGR czysty, odmy na razie nie ruszałem, ale nic nie leci .....
Filtry paliwa i powietrza wymienione....Nota bene filtr powietrza to sprawa dziecinnie prosta zaś filtr paliwa...tu są niestety miałem kłopoty - trzeba to robić iście chirurgicznie...aby styczność z uszczelką była doskonała..inaczej może przeciekać paliwo....
Ale wracając....
Czytałem wiele tematów o czujniku doładowania.... Kostkę przeczyściłem... Nie wyglądała ona najlepiej....
Zauważyłem, że jeden z przewodów - prawy patrząc od strony kierowcy jest z ułamaną izolacją... środkowy OK, lewy bez widocznych zmian....
Ale ...właśnie ten lewy ułamał mi się w rekach.
Jakie widzicie pomysły na regenerację tej wtyczki....
Załączam foto.
Wtyczka jest 3 pinowa...
I druga rzecz...Mam prawdopodobnie uszkodzony czujnik poziomu oleju... czy to ten czujnik? Znajduje sie on nieco poniżej filtra oleju.
Dzisiaj ja zwracam się do Was z takim oto problemem.
Tylko bardzo proszę o pohamowanie sie od komentarzy o jakiejś królowej czegoś tam...

Od 2-3 tygodni podświetlała mi się na mojej Lagunie 1,9 dci 120 PS wersja Dynamique - pomarańczowa kontrolka - od świec żarowych i wtrysków.
Samochód ma pełną sprawność. Przyspiesza naprawdę fantastycznie. Nic nie świszczy ani nie gwiżdże z turbiny itp.
Ale dokładnie 3 razy zdarzyła mi się sytuacja gdy stracił moc... Zawsze miało to miejsce gdy auto stało na czerwonych światłach i chcąc włączyć się do ruchu tracił moc..... Po wyłączeniu silnika auto natychmiast odzyskiwało wigor... Kontrolka czasem się paliła a czasem nie.
Kontrolka raz się pali...za chwile potrafi się nie palić ..i tak w koło Macieju.
EGR czysty, odmy na razie nie ruszałem, ale nic nie leci .....
Filtry paliwa i powietrza wymienione....Nota bene filtr powietrza to sprawa dziecinnie prosta zaś filtr paliwa...tu są niestety miałem kłopoty - trzeba to robić iście chirurgicznie...aby styczność z uszczelką była doskonała..inaczej może przeciekać paliwo....
Ale wracając....
Czytałem wiele tematów o czujniku doładowania.... Kostkę przeczyściłem... Nie wyglądała ona najlepiej....
Zauważyłem, że jeden z przewodów - prawy patrząc od strony kierowcy jest z ułamaną izolacją... środkowy OK, lewy bez widocznych zmian....
Ale ...właśnie ten lewy ułamał mi się w rekach.
Jakie widzicie pomysły na regenerację tej wtyczki....
Załączam foto.
Wtyczka jest 3 pinowa...
I druga rzecz...Mam prawdopodobnie uszkodzony czujnik poziomu oleju... czy to ten czujnik? Znajduje sie on nieco poniżej filtra oleju.