Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat toledo ii 1m - Centralny zamek nie zawsze zaskakuje, szyby chodzą stopniowo

30 Lip 2016 00:00 669 8
  • Poziom 5  
    Witam, kupiłem wczoraj seata toledo ii 1m 2003r.
    Nie otwierałem okien z racji, że jechałem w nocy i nie potrzebowałem.

    Mam następujące problemy:
    1.szyby elektryczne chodzą stopniowo, nie regularnie.
    W momencie, gdy zamykam/otwieram szyby, niezależnie czy używam przełącznika w drzwiach kierowcy czy na konkretnych drzwiach, efekt ten sam. Szyba działa tak jakby coś przerywało sygnał.mimo, że trzymam wciśnięte na maxa do dołu, zjedzie kawałek, zrobi sobie przerwę i zjedzie kawałek niżej - tak aż do końca przerywając. Problem dotyczy wszystkich 4 szyb.

    2.brak łączności przełącznika w drzwiach kierowcy z tylną
    prawą szybą. Przełącznik w tych konkretnych tylnych drzwiach działa poprawnie, szyba krokowo wykonuje zadane polecenia

    3.zamek w tylnych prawych drzwiach oraz klapa bagażnika nie zamykają się z centrala, w kostkach na siłownik nie ma napięcia podczas blokowania lub otwierania samochodu.

    kostki w wszystkich 4 drzwiach między drzwiami a kabiną sprawdziłem, są ok.

    4.sprawdzałem dziś bezpieczniki i w trakcie sprawdzania jednego z kilkunastu, wyświetlacz od nawiewu/klimatronic przestał wyświetlać cokolwiek i reagować na przyciski.
  • Poziom 13  
    Szyby trzeba zaprogramować (był odpięty aku lub się rozładował).
    Trzymamy przycisk na dół, potem do góry (1 stopień otwieranie manualne) dla wszystkich szyb po kolei.
    Zrób diagnostykę wyjdzie czy uszkodzona jest kaseta zamka, siłownik klapy i przełącznik szyb kierowcy.
  • Poziom 5  
    grz__p napisał:
    Szyby trzeba zaprogramować (był odpięty aku lub się rozładował).
    Trzymamy przycisk na dół, potem do góry (1 stopień otwieranie manualne) dla wszystkich szyb po kolei.
    Zrób diagnostykę wyjdzie czy uszkodzona jest kaseta zamka, siłownik klapy i przełącznik szyb kierowcy.


    Mógłbym prosić o ciut bardziej przejrzystą instrukcję do szyb? Nie bardzo rozumiem co dokładnie zrobić.

    Błędy: 01336, 01334, 01333, 01332
  • Poziom 19  
    W odpowiedzi na pytanie 1. Należy zaadoptować każdy sterownik szyb: naciskając włącznik aż szyba osiągnie położenie górne a następnie przytrzymać włącznik na kilka sekund w tym położeniu.To samo zrobić w położeniu dolnym.
  • Poziom 5  
    marek majchrzak napisał:
    W odpowiedzi na pytanie 1. Należy zaadoptować każdy sterownik szyb: naciskając włącznik aż szyba osiągnie położenie górne a następnie przytrzymać włącznik na kilka sekund w tym położeniu.To samo zrobić w położeniu dolnym.


    Prawdopodobnie nie mając tej wiedzy, nieświadomie zaprogramowałem szyby na mniejszą odległość.

    A)czy muszę i na ile odpiąć akumulator aby zaprogramować szyby podobnie?
    B)jeżeli szyby są zamknięte to po prostu przytrzymać przełącznik w górę czy zjechać w dół i potem na maxa w górę?
  • Poziom 13  
    Co byś nie robił kolego nie zaszkodzi, ściągnij klemę na chwilę i próbuj.
  • Poziom 19  
    Po osiągnięciu punktu granicznego należy ponownie nacisnąć i przytrzymać włącznik szyby w wybieranym kierunku.
    Przytrzymanie włącznika powoduje zapisanie w pamięci sterownika położenia szyby.
  • Poziom 5  
    Zauważyłem, że używając przełączników w konkretnych drzwiach, szyby zamykają się i otwierają bez przerw tzn nie zatrzymują się na chwilę tylko płynnie działają. Co może odpowiadać za sygnał między przełącznikiem kierowcy a szybami ? Z tylnymi prawymi drzwiami nie ma wcale komunikacji (ani zamek ani szyba), ale z przełącznika w tych drzwiach szyba działa płynnie. Jakby coś było z nadawaniem polecenia do tych szyb z drzwi kierowcy.
  • Poziom 19  
    Sprawdź jeszcze raz dokładnie przewody w przelotce na zawiasie tylnych prawych drzwi.