Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW touran - błąd wspomagania

01 Sie 2016 23:18 6900 9
  • Poziom 12  
    Panowie, pacjent Touran 1.2 TSI, wymienony został cały układ wspomagania po wypadku, układ z Passata, (taki sam wszystko sie zgadza), natomiast pytanie jest do błędu, który się pojawia w CDP+ na VCDS również

    03375- Sterowanie silnika, bład mechaniczny , stały.
    kierownica na liczniku, na żółto, wspomaganie pracuje jakby o połowę mocy..
    Gdzie szukać błędu, czy w połączeniach ? czy jednak uszkodzony sterownik we wspomaganiu ?, tylko, że to dość dziwne chociaż może trafił się uszkodzony egzemplarz oczywiście część używana, z demontażu.

    Wole zapytać zanim wymienię na drugi..
    VW touran - błąd wspomagania
  • Poziom 19  
    Posiadam ten sam software i w przypadku pojazdów VAG group zupełnie sobie nie radzi z diagnozą i obsługą sterownika wspomagania kierownicy.
    Czy udało Ci przeprowadzić skutecznie procedurę adaptacji?
  • Poziom 12  
    Adaptacje czujnika katu skrętu ? Pokazuje w wartościach że jest elegancko na 0stopni.

    Adaptacje z trzema dźwiękami w lewo później w prawo i środek przeszło poprawnie niestety dalej jest błąd..

    nie robiłem czujnika katu skrętu ze względu że dla procedury nie powinno być błędu a jak mówiłem kierownica na znaku ustawiona i czujnik centralnie 0 stopni

    Oryg vcds nie poradził sobie z usunięciem błędu.

    Znalazlem gdzieś ze rozwiązaniem będzie reprogram sterownika, update software, albo wymiana sterownika.
    Proszę o nakierowanie.
  • Poziom 19  
    Znalazlem gdzieś ze rozwiązaniem będzie reprogram sterownika, update software, albo wymiana sterownika.
    Proszę o nakierowanie.
    VCDS absolutnie się do tego nie nadaje, spróbuj VAGiem.



    Moderowany przez T5:

    Że jak? :D
    Śmiem sądzić,że vag się do tego nie nadaje, delphi też sobie nie radzi.
    VCDS ogarnie :D

  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    @Falubaz1 wymieniony magiel z Passata B7 2011, na full opcji, i teraz tak, vagiem zmieniliśmy adaptację wyłączyliśmy utwardzanie amortyzatorów, asystent parkowania itd.. mniejsza o to..
    został błąd czujnika G85, i teraz tak.. nie możemy vagiem zrobić adaptacji, pokazuję, że "niemożliwe", teraz sieje błędami że jest usterka mechaniczna w g85, dziwne bo wymieniany magiel był na zablokowanej kierownicy itp.
    kierownica na środku 1,5 obrotu w lewo , 1,5 obrotu w prawo , ustawiona na znaku, Oczywiście zbieżności teraz nie ma.. ale wspomaganie mimo to chyba powinno ruszyć ?

    pokazuje błędy bo to dla mnie już dziwne... na forum niemieckim wyczytałem, że czujnik może być starszy a magiel nowy, prosze o podpowiedź bo nie wiem czy jutro wsadzać magiel z paska 2008 rok, czy podmienić czujnik z tego passata 2011.

    wrzucam błędy :

    Numer VAG : 5N1 909 144 M , komponent: J500_APA-BS KL.319 1002

    kanał 44 wsp: kierownicy :

    03075 - sterownik automatycznego pilota parkowania ( błąd usunięty po zmianie adaptacji z asystentem parkowania we wspomaganiu )
    027546 - położenie krańcowe układu kierowniczego - 005 - brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja MIL zapalona
    00566 - praca układu wspomagania kierownicy - 008 niezrozumiały sygnał
    00778 - czujnik kąta skrętu kierownicy g85 -005 brak lub niepoprawne nastawy podstawowe

    ----------------------------------------------------
    numer vag: 5k0 953 501 BF , komponent LENKS MODUL 014 0140
    kanał 16 koło kierownicy:

    1140736 - czujnik kąta skrętu :
    B1168 07 [009] - usterka mechaniczna
    potwierdzony - testowany od skasowania błędów
    ramka zamrożona :
    stan błędu : 00000001
    priorytet błedu: 2
    częstość błedu : 1
    wew, licznik błedów: 241
    ----------------------------------------------------------
    numer VAG : 1k0 907 379 bj, komponent ESP MK60EC1 H31 0121

    kanał 03 abs/ hamulce

    00778 - czujnik skretu kierownicy g85
    014 - wadliwy
    stan błedu : 01101110

    00778 - czujnik kąta skrętu kierownicy g85
    005 brak lub niepoprawne nastawy podstawowe
  • Poziom 12  
    Temat do zamknięcia usterka usunięta należało ustawić położenie kierownicy na 0stopni widocznie w czasie montażu obróciła sie.. była zablokowana ale gdzies jednak coś..jak to bywa..
    Pokazywało w blokach 340stopni..po ustawieniu od razu poszło..dzięki za wskazówki
  • Poziom 12  
    Dokładnie najważniejsze że działa może komuś cos kiedyś taki problem podpowie :)
  • Poziom 11  
    A w których blokach widziałeś to przesunięcie?
    Mamy ten sam błąd ale czujnik kata skretu pokazuje 0 stopni jak kierownica jest na wprost. I mamy po tyle samo obrotów w lewo co w prawo. Pozdrawiam