Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Miernik i ustawianie SAT - błędne wskazania Miernik PCM-1200 Combo

02 Aug 2016 14:46 3363 6
  • Level 24  
    Dzień dobry. Posiadam miernik PCM 1200 Combo. Od razu chciałbym zaznaczyć, że jestem amatorem w tych sprawach.
    Mam problem z tym miernikiem i może to wynika z mojego laictwa ale dlatego proszę o chwilę uwagę instalatorów.
    Włączam widmo sygnału wstukuje na częstotliwość: 12188, 22kHz, 14V i klikam na spectrum i mi pokazuje:

Freq: 12190

Sym: 29900

DVBS2-8PSK-3/4

Co mnie zastanawia: Wstukałem 12188 a jest 12190 a po drugie ten transponder ma 27500 -3/4-8PSK, a ja mam 29900.
    I na innych jest podobnie.

Czytałem aby ustawiać hotbirda na transponder 10719V i ustawiłem. A mój tuner "na kartę" TECHNISAT wskazał sygnał i jakość ale informacja była: prawdopodobnie ustawiona antena na 7°E.

Czy możecie troszkę rozjaśnić tą sprawę? Czy to brak mojego doświadczenia czy coś z miernikiem.
  • Level 20  
    To albo masz źle ustawioną antenę albo źle zaprogramowany miernik. Spróbuj najpierw przestudiować instrukcję ( w załączniku) - nie wygląda na skomplikowaną. Upewnij się czy Twoja antena jest ustawiona na hotbirda, jeżeli nie to ustaw w mierniku satelite na hotbirda i kręć anteną aż się pojawi sygnał - aż tyle
  • Level 24  
    Antena jest na bank ustawiona na hotbirda.
    Dzisiaj to sprawdzałem na 12284 H wskazuje mi tak jak jest na prawdę(chodzi o widmo, tzn. informacje w prostokącie jak kliknę na widmie wybraną częstotliwość i będzie tam transponder) a w innych to wskazuje mi różnie. Np. zamiast DVB-S2 wskazuje DVB-S i zamiast SR: 27500 to 29900.