Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VBA - VBA Excel - Kopiowanie danych uzależnionych od dat

Asiuleczka1993 03 Sie 2016 13:33 945 6
  • #1 03 Sie 2016 13:33
    Asiuleczka1993
    Poziom 2  

Witajcie, wiem że taki temat już była ale kompletnie nie znam się na makrach i nie potrafie gotowego rozwiązania podstawić pod swój plik ze względu na to iż nie wiem gdzie dokładnie określa się kolumny w makrze ktore chciałabym przenosić. Poszukuję rozwiązania, które pozwoli mi na kopiowanie danych z jednego arkusza do skoroszytu.

Opis zadania.

W Arkuszu znajdują wszystkie dane wprowadzone przez użytkownika ( kolumny B:U) oraz miejsce w którym, użytkownik wpisuje interesujący go zakres dat ( komórka N4 - data od, komórka O4 - data do ). Na podstawie tych danych ( M4 i O4) makro wyszukuje wszystkie dane łącznie i pomiędzy ( zakres dat ) nimi z kolumny M, a następnie kopiuje te dane do nowego skoroszytu. Nowo powstały skoroszyt dostaje nazwę daty oznaczonej jako "od"

Wiem że na formu istnieją różne pomoce w tym temacie ale tak jak wspominałam kompletnie sobie nie radze ze mianą kolumnw VBA.

z góry dziękuję za odpowiedź!

• Pomocny post
    #2 19 Sie 2016 10:13
    JRV
    Specjalista - VBA, Excel

Asiuleczka1993 napisał:
    nie mam możliwości przesłania pliku ( nie wiem dlaczego)
    Jak to jest .XLSM - spakuj RAR lub ZIP

Dodano po 2 [godziny] 56 [minuty]:

Asiuleczka1993 napisał:
    komórka G3 - data od, komórka G4 - data do
    Nie ma tam tego
    w komorce G4 - OPIEKUN, G3 scalona z B3
    Asiuleczka1993 napisał:
    dane wprowadzone przez użytkownika ( kolumny B:M)
    N:U - nie trzeba?

• #3 20 Sie 2016 23:24
    Prot
    Poziom 23  

Asiuleczka1993 napisał: