Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Corsa B - Gaśnie po odpaleniu

03 Aug 2016 17:28 2112 13
  • Level 5  
    Witam!
    Corsa B 1.0 gaśnie zaraz po odpaleniu, obroty kuleją i spadają do 0. Po następnym odpaleniu jest już w miarę ok. Bez większej różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny. Zdarza się też często że i za 1 odpala dobrze, tzn nie gaśnie. Jakie rady co sprawdzić świece, przewody coś jeszcze?
  • Level 43  
    Filtr paliwa drożny?
  • Level 5  
    @andrzej20001 tego jeszcze nie wiem, ale dzięki sprawdzę to.
  • Level 24  
    Check się nie świeci? Może spróbuj sprawdzić czujnik położenia wału korbowego.
  • Level 5  
    @cezars65 nie pali się check
  • Level 32  
    andrzej20001 wrote:
    Filtr paliwa drożny?

    Obstawiam podobnie, na niedrożność układu paliwowego, lub niską wydajność pompy (tutaj kręci dopiero w momencie uruchomienia rozrusznika).
  • Level 5  
    w następnym tygodniu będę miał czas to postaram się to ogarnąć
  • Level 5  
    Wie ktoś jak włożyć i w jakim położeniu ma być kosz od pompki paliwa która jest w zbiorniku?
  • Level 43  
    Kosz jest "na wcisk" w takie blaszki na dnie zbiornika, zaświeć latarką.
  • Level 7  
    Przewody odrzuć odrazu, ponieważ na wskutek przerwanego czy naderwanego przewodu który nie ma przebicia samochód odpaliłby normalnie a po dodaniu gazu by dławił i gasł.

    Tak jak koledzy wyżej piszą, sprawdź czy układ paliwowy jest drożny, albo walnięta pompa. Nic innego jak te dwie rzeczy na 100%.
  • Level 5  
    Dzięki chłopaki, zrobione :) i pływak chodzi jak trzeba a ciężko było to wszystko włożyć bo bak bym zmieniany jakiś czas temu i jest raczej zamiennikiem i chyba to było głównym problemem moim zdaniem.

    Corsa już ładnie odpala ale nadal wskazówka od obrotomierza chodzi od góry do dołu, czyli faluje lub kuleje. Na słuch tego się nie wyczuje trzeba spojrzeć na obrotomierz. I jeszcze jeden problem od 1-2 tyś rpm nadal ciężko wkręca się na obroty najbardziej zauważalne jest to na biegu jałowym, podczas jazdy aż tak tego się nie odczuwa. I czasami strzela coś od strony filtra powietrza. Czy winowajcą może być cewka zapłonowa?
  • Level 7  
    mati4007 wrote:
    Dzięki chłopaki, zrobione :) i pływak chodzi jak trzeba a ciężko było to wszystko włożyć bo bak bym zmieniany jakiś czas temu i jest raczej zamiennikiem i chyba to było głównym problemem moim zdaniem.

    Corsa już ładnie odpala ale nadal wskazówka od obrotomierza chodzi od góry do dołu, czyli faluje lub kuleje. Na słuch tego się nie wyczuje trzeba spojrzeć na obrotomierz. I jeszcze jeden problem od 1-2 tyś rpm nadal ciężko wkręca się na obroty najbardziej zauważalne jest to na biegu jałowym, podczas jazdy aż tak tego się nie odczuwa. I czasami strzela coś od strony filtra powietrza. Czy winowajcą może być cewka zapłonowa?


    W tym przypadku sprawdź szczelność przewodów. To jako pierwsze się za to zabierz. Pamiętaj, że nie muszą być pocięte, poszarpane żeby było przebicie. Sprawdź to.
  • Level 43  
    TomosNO wrote:
    sprawdź szczelność przewodów
    Jakich?
    TomosNO wrote:
    żeby było przebicie
    Jak zapłonowych to powodzenia.