Mam fabie comfort i chce dorobic automat zewnetrzny (mozna samemu wlaczyc i wylaczyc) ryglujacy drzwi po przekroczeniu 15 km/h , nie mam schematu polaczenia wejsc do CZ . Czy moze ktos wie jaki przewód na CZ odpowiada za zamkniecie drzwi , a który za otwarcie . przyciski w drzwiach kierowcy sa tzw. zespolone .W/g omomierz otwarty to zwarcie styku , a zmkiniety wyglada ze jest tam dioda negujaca sygnal lu opornik . "Prucie " tapicery i dochodzenie "po kabelkach " raczej nie wchodzi w rachube .
chyba ze ktos zna nastawy do Vag-coma jak te funkcje odblokowac ?
Tu znalalem cos takiego
https://www.elektroda.pl/rtvforum/posting.php?mode=quote&p=1629128
Robiłem Fabie 1,4i comfort ,i elegant w obu przypadkach należało zastosować rezystor 180? do otwierania a zamykanie bez rezystora (przewód żółtoniebieski 0,35mm2) na sterowniku zamka centralnego -pod kierownicą z prawej strony .
chyba ze ktos zna nastawy do Vag-coma jak te funkcje odblokowac ?
Tu znalalem cos takiego
https://www.elektroda.pl/rtvforum/posting.php?mode=quote&p=1629128
Robiłem Fabie 1,4i comfort ,i elegant w obu przypadkach należało zastosować rezystor 180? do otwierania a zamykanie bez rezystora (przewód żółtoniebieski 0,35mm2) na sterowniku zamka centralnego -pod kierownicą z prawej strony .