Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fabie comfort i centralny zamek

05 Lip 2005 09:49 1674 4
  • Poziom 15  
    Mam fabie comfort i chce dorobic automat zewnetrzny (mozna samemu wlaczyc i wylaczyc) ryglujacy drzwi po przekroczeniu 15 km/h , nie mam schematu polaczenia wejsc do CZ . Czy moze ktos wie jaki przewód na CZ odpowiada za zamkniecie drzwi , a który za otwarcie . przyciski w drzwiach kierowcy sa tzw. zespolone .W/g omomierz otwarty to zwarcie styku , a zmkiniety wyglada ze jest tam dioda negujaca sygnal lu opornik . "Prucie " tapicery i dochodzenie "po kabelkach " raczej nie wchodzi w rachube .

    chyba ze ktos zna nastawy do Vag-coma jak te funkcje odblokowac ?

    Tu znalalem cos takiego
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/posting.php?mode=quote&p=1629128

    Robiłem Fabie 1,4i comfort ,i elegant w obu przypadkach należało zastosować rezystor 180? do otwierania a zamykanie bez rezystora (przewód żółtoniebieski 0,35mm2) na sterowniku zamka centralnego -pod kierownicą z prawej strony .
  • Poziom 28  
    Sterowanie jest na jednym przewodzie tak jak podałem (żółtoniebieski moduł zamka pod kierownicą -z prawej strony )
    Podanie masy przez rezystor 180 Ω na ten przewód otwiera zamek podanie masy bez rezystora na ten przewód zamyka
  • Poziom 15  
    czyli jest to podobna zasada jak dziala sterowanie od autoalarmu i najprosciej posluzyc sie schematem podlaczen od AA
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    dokładnie tak jak w AA

    Dodano po 1 [minuty]:

    dokładnie tak jak w AA
  • Poziom 15  
    thx -> pkt-y przeszly
    a moze jeszcze wiesz ktory przewód przy liczniku odpowieda za impulsy drogomierza i/lub predkosciomierza ?