Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pierwszy model i parę pytan początkującego

Modelarz77 06 Sie 2016 20:28 1488 6
  • #1 06 Sie 2016 20:28
    Modelarz77
    Poziom 6  

Witam! Jestem początkującym modelarzem i zamierzam zbudować swój własny model samolotu :) Będzie to toto-0 lub RWD-5 który lepszy?
    Mam już depron, klej itd.
    Niestety nie wiem jaką elektronikę dobrać :cry:
    Powiedzcie czy ta jest dobra, jeśli macie pomysł na lepszą elektronikę napiszcie.
    Silnik:
    Silnik ABC-Power A2212 1000KV 2-3S - 195W - ciąg 820g
    Śmigło:
    Śmigło ABC-Power 8x4 - orange - śmigło 8040 z wkładką redukcyjną
    Regulator:
    ESC ABC-Power Air 15A 2-3S - BEC 1A - Prosty regulator ESC
    Akumulator:
    Akumulator Kryptonium 450mAh 2S 30C - wtyk JST - Akumulator Li-pol 7,4V
    Serwa:
    Serwo TowerPro SG-90 - 9g - 1,8kg/cm - serwo SG90
    Odbiornik:
    Aparatura Radiolink T4EU - odbiornik R7EH - 2,4GHz Mode 2
    Piasta:
    Piasta - nakrętka M6 CW - prawa na silnik 2212 CW, 2213 CW, 2216 CW lub Piasta - nakrętka M6 CCW - lewa na silnik 2212 CCW, 2213 CCW, 2216 CCW
    Nie wiem czy jest jakaś lepsza elektronika, ja starałem się zabrać jak najtańszą i z abc-rc :D

A teraz mam parę pytań :)

[P] Czym to wszystko się ładuje?
    [P] Czy jako drugi model mogę zrobić z własnego projektu? Czy sobie poradzę?
    [P] Jak wyważyć model? Czy to jest obowiązkowe?
    [P] Lepiej kupować on-line czy w lokalnych sklepach?
    [P] Ile km/h takie samoloty rc latają?
    [P] Jak mam zaliczyć kreta lepiej w ziemię czy w drzewa?
    [P] Jaka aparatura? Czy ta jest odpowiednia? Aparatura Radiolink T4EU - odbiornik R7EH - 2,4GHz Mode 2 ? Nie chcę kupować odrazu tuningy x9, bo narazie dla mnie to trochę za dużo :D

PS: Chciałem dać linki, ale nie było ich widać :|

0 6
  • #2 06 Sie 2016 21:10
    szymon122
    Poziom 37  

Modelarz77 napisał: