Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panel konfiguracyjny routera - wejście możliwe tylko poprzez komórkę

Marcin_Sk 11 Sie 2016 11:41 540 10
  • #1 11 Sie 2016 11:41
    Marcin_Sk
    Poziom 10  

    Witajcie,

    Z niewiadomych przyczyn straciłem możliwość wejścia poprzez LAN w panel konfiguracyjny routera. Mój router do NETGEAR JNR3210. Nie da się też wejść poprzez WIFI. Ustawiłem kartę sieciową (zarówno LAN jak i wifi) na sztywny adres IP nie kolidujący z routerem. Poprzez ipconfig widzę jaki jest adres routera, więc nie wpisuję złego - poprzez pingowanie normalnie widzę ten router. Po pewnym czasie walki z tym problemem, postanowiłem zresetować router (malutki przycisk przytrzymany przez kilka sekund) do ustawień fabrycznych - DALEJ TO SAMO. Próbowałem przez różne przeglądarki i z trzech komputerów. Jednakże najlepsze jest to, że w końcu postanowiłem zastosować jakiś stary router, który wcześniej działał bez problemu, żeby zamknąć temat i uznać, że ten jest najprawdopodobniej uszkodzony i ...okazuje się, że nie mogę wejść na stary także ! Wziąłem jeszcze jeden starszy, gdzieś z półki i to samo !
    Dwa różne komputery, rożne przeglądarki - nie da się wejść w panel konfiguracyjny żadnego z nich. Przez przypadek postanowiłem sprawdzić wejście przez komórkę i co jest najciekawsze - MOGĘ WEJŚĆ BEZ PROBLEMU. Wpisując adres w przeglądarce komórki (IE) wchodzę bez problemu w konfigurację, a z komputera za żadne skarby. Przychodzi Wam coś do głowy ?

    Dzięki

    0 10
  • #2 11 Sie 2016 11:45
    bogiebog
    Specjalista Sieci, Internet

    Http proxy ustawione na komputerze ?

    Uruchom komputer w tryb awaryjny + obsługa sieci, czy to coś zmienia ?

    0
  • #3 11 Sie 2016 11:47
    kiko80
    Poziom 23  

    Pokaż wynik polecenia ipconfig /all

    0
  • #4 11 Sie 2016 12:25
    Marcin_Sk
    Poziom 10  

    Uruchomiłem komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci, ale dokładnie to samo.
    Żadna różnica w porównaniu do zwykłego trybu.

    ipconfig wyślę po południu.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Proxy - nie dotykałem tego w przeglądarkach ani gdy działało, ani teraz jak nie działa.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Właśnie zrobiłem test na routerze w firmie - łączę się bez problemu.
    Mam ze sobą jeden z tych testowanych wczoraj - nie mogę się połączyć.

    0
  • #5 11 Sie 2016 12:28
    bogiebog
    Specjalista Sieci, Internet

    Może inne urządzenie w sieci ma ten IP adres i robią się czary.

    Podłącz _TYLKO_

    komputer ==kabel=== router

    0
  • #6 11 Sie 2016 12:41
    Marcin_Sk
    Poziom 10  

    Podłączyłem po kablu: KOMPUTER---ROUTER - nic więcej.

    Nie jest świeżynką w tym temacie, więc wiem co robię, ale właśnie takich czarów jeszcze nie widziałem ...

    0
  • #7 11 Sie 2016 13:18
    bogiebog
    Specjalista Sieci, Internet

    Pobierz curl.exe

    co pokazuje "curl -v IP_RUTERA" ?

    czy MAC routera po "ping IP_ROUTER & arp -a" zgadza się z naklejką MAC routera ?

    0
  • #8 11 Sie 2016 13:49
    Marcin_Sk
    Poziom 10  

    MAC routera się zgadza, CURL zaraz ściągnę

    Dodano po 20 [minuty]:

    Ściągnąłem cURL, ale nigdy z tym nie miałem nic do czynienia.

    Jak to uruchomić ?
    Dzięki

    0
  • #9 11 Sie 2016 15:26
    bogiebog
    Specjalista Sieci, Internet

    bogiebog napisał:
    co pokazuje "curl -v IP_RUTERA" ?

    0
  • #10 11 Sie 2016 15:59
    Marcin_Sk
    Poziom 10  

    Tutaj mogę coś zamieszać - z góry mówię, bo tego nigdy nie robiłem, ale..

    Panel konfiguracyjny routera - wejście możliwe tylko poprzez komórkę

    0
  • #11 12 Sie 2016 11:32
    Marcin_Sk
    Poziom 10  

    Na 90% wydaje mi się, że dzieje się to wszędzie, gdzie jest zainstalowany Kaspersky Internet Security. Sprawdzę to jeszcze dzisiaj, ale to chyba jest to.

    Teraz tylko nasuwa się pytanie - jak to w nim odblokować ...

    Dodano po 5 [godziny] 10 [minuty]:

    Problem udało się rozwiązać - zauważyłem, że problem występuję tylko na komputerach, gdzie zainstalowany jest Kaspersky. Odpaliłem to na komputerze z innym antywirusem i problem nie istnieje. Zadzwoniłem na infolinię Kasperskiego i okazało się, że mieli jakiś bug oraz kazali mi ściągnąć ostatnią aktualizację - działa :-)

    Temat możemy zamknąć, dziękuję wszystkim za pomoc.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo