Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Sprinter 3,0 cdi 2013 - Migający check i brak błędów po wymianie oleju

13 Sie 2016 12:00 3168 19
  • Poziom 13  
    Witam. Mam problem z migającą po odpaleniu Sprintera 3,0cdi 2013r( 906.635).
    Kontrolka miga non stop po odpaleniu silnika .Stało się to po wymianie oleju ,filtra oleju ,filtra powietrza i filtra paliwa. Błędów jakichkolwiek brak.
    Jak by ktoś miał jakiś pomysł proszę o pomoc.
  • Poziom 39  
    No to teraz do kogoś z SD i wszystko będzie jasne.
  • Poziom 13  
    A cóż to takiego cudownego to SD.
  • Poziom 39  
    To takie cudo, co poinformuje czego chce silnik :D Tester serwisowy mb Star Diagnose.
  • Poziom 13  
    Tylko takim sprzętem da się to odczytać ? Żadne KTS y i inne programy nie dadzą rady? Przecież to nie Jaguar czy Maseratti tylko normalny Sprinter.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Skoro kontrolka miga, a sam stwierdzasz, że błędów brak, znaczy to tyle, że Testery których używałeś nie odczytują błędu. Mimo, że to nie Jaguar czy Maserati, tylko normalny SPRINTER. Zatem pozostaje SD.

    Dodano po 1 [minuty]:

    P.S. Ja bym użył wzroku, poszukał gdzieś odpiętej, niedopiętej kostki po ostatnich wymianach.
  • Poziom 11  
    Ja miałem tak w 906 2.2 cdi okazało się że to był koniec żywotu DPF. A w drugim takim samym sprinterze po tych wymianach trzeba było zrobić adaptacje MAP od nowa,ale jak tu kolega wcześniej przytoczył tylko SD. Powodzenia pozdrawiam.
  • Poziom 25  
    W tym silniku po wymianie filtra powietrza trzeba robić adaptację :D
  • Poziom 13  
    Adaptacja filtra powietrza zrobiona .Kontrolka dalej miga.
  • Poziom 25  
    Czy silnik rozkręca się tylko do 3000 obr/min ? Jeżeli tak tzn że DPF chce się wypalić ale z jakiś przyczyn nie mógł jeżeli.
  • Poziom 39  
    Kubas, nie wymyślaj, zrobi diagnozę i będzie wiadomo.
  • Poziom 13  
    Samochód ma normalną moc nic mu nie dolega po za migającą kontrolką.
  • Poziom 25  
    Rozumiem że odczytywałeś kody usterek z silnika, spróbuj tylko przez OBD.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Zobacz w parametrach status regeneracji.
  • Poziom 13  
    Zrobiłem scan wszystkich sterowników i zero błędów.
    Kompa mam w miarę świeżego bo w maju zakupiony (Texa txt-s) z nowym oprogramowaniem.
  • Poziom 25  
    zobacz w parametrach co się dzieje z dpf-em.

    Dodano po 22 [minuty]:

    A inspekcję kasowałeś ? w ducato zamiast "klucza" mruga lampka od ciśnienia oleju jak się interwał skończy.
  • Poziom 13  
    Jutro będę patrzył dalej bo samochód do mnie wróci.
    Inspekcję kasowałem.
  • Poziom 25  
    problem pojawił się dopiero po wymianie oleju ?

    Dodano po 27 [minuty]:

    Jeżeli nie ma błędów to rozpoczęła się regeneracja, niech klient jedzie i wypali.
  • Poziom 13  
    Dokładnie jak odpaliłem i wyjeżdżałem w warsztatu.
    Już pojeżdził trzy dni i dalej to samo.
  • Poziom 13  
    Witam . Sprawa rozwiązana . Gość pojeżdził cztery dni ,dziś ponownie podłączyłem kompa i okazuje się że jest chyba z dziesięć błędów . Po wykasowaniu wszystko wrócił do normy.
    Pozdrawiam i dziękuję za dyskusję .
    Temat uważam za zamknięty