Cześć wszystkim!
Chciałbym podłączyć sterowanie z kierownicy w Kii Sorento 2004 do radia Peiying PY9908. Sterowanie z kierownicy jest analogowe, czyli przyjmuje różne wartości oporów dla poszczególnych klawiszy:
Natomiast radio posiada funkcję ustawiania sterowania z kierownicy.
Chodzi o to, że w instrukcji radia wspomniane jest, że w zależności od wielkości impedancji należy w któryś ze sposobów podłączyć kabelki. Wg instrukcji:
diagramy się różnią jeśli impedancja jest wyższa lub niższa od 12k Ω, a jak widać na pierwszym schemacie klawisze z Sorento mają zarówno wartości wyższe niż 12k Ω jak i niższe.
Chciałbym zapytać, czy gdyby podwyższyć opór rezystorem w całym układzie (dla wszystkich przycisków) o 13k Ω (najmniejszy opór to przycisk Vol down - 0 Ω), to wtedy opór w obwodzie nie schodziłby poniżej 12k Ω i czy można byłoby zastosować schemat podłączenia dla wysokiej impedancji?
Dla pełnej dokumentacji dodaję jeszcze schemat przewodów wychodzących z radia:
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Chciałbym podłączyć sterowanie z kierownicy w Kii Sorento 2004 do radia Peiying PY9908. Sterowanie z kierownicy jest analogowe, czyli przyjmuje różne wartości oporów dla poszczególnych klawiszy:
Natomiast radio posiada funkcję ustawiania sterowania z kierownicy.
Chodzi o to, że w instrukcji radia wspomniane jest, że w zależności od wielkości impedancji należy w któryś ze sposobów podłączyć kabelki. Wg instrukcji:
diagramy się różnią jeśli impedancja jest wyższa lub niższa od 12k Ω, a jak widać na pierwszym schemacie klawisze z Sorento mają zarówno wartości wyższe niż 12k Ω jak i niższe.
Chciałbym zapytać, czy gdyby podwyższyć opór rezystorem w całym układzie (dla wszystkich przycisków) o 13k Ω (najmniejszy opór to przycisk Vol down - 0 Ω), to wtedy opór w obwodzie nie schodziłby poniżej 12k Ω i czy można byłoby zastosować schemat podłączenia dla wysokiej impedancji?
Dla pełnej dokumentacji dodaję jeszcze schemat przewodów wychodzących z radia:
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.