Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator nie wysyła powiadomień email

Łukasz K 16 Sie 2016 13:40 1491 4
  • #1 16 Sie 2016 13:40
    Łukasz K
    Poziom 17  

    Panowie mam problem ze swoim DVR recorderem firmy Made in China z Aliexpress. Problem polega na tym że nie wysyła mi powiadomień o zdarzeniu na email. Do rejestratora podłączyłem monitor LCD, jedną kamerę kolorową a rejestrator poodłączyłem do FunBoxa na stałe poprzez przewód ethernet. Rejestrator działa w chmurze. Mogę na żywo podglądać co jest w kamerze zarówno na kompie jak i na komórce poprzez stronę internetową xmeye.net (po rejestracji i kofiguracji mam obraz). Kontaktowałem się z Chińczykiem i informowałem o problemach. Przesłał mi nowe firmware ale po instalacji rejestrator nadal nie wysyła powiadomień. Wrzuciłem niżej kilka zdjęć z moimi ustawieniami proszę spójrzcie czy są prawidłowe. Nie mam konta dla stałego DNSa nie wiem czy jest potrzebny w takim przypadku. Na pewno jak będę podłączał Internet przez modem bezprzewodowy to będzie mi potrzebny stały DNS. Będę podłączał rejestrator przez router Asusa kablem, a ten router obsługuje modem. Ale to po kolei najpierw powiadomienia na email.
    Chińczyk już przestał odpowiadać pomóżcie mi w tym temacie bo siedzę już dobrych kilka tygodni, z przerwami oczywiście. Jest podobny post na elektrodzie o nie wysyłaniu powiadomień ale po konfiguracji tak jak w tamtym poście u mnie nie działa. Dzięki z góry za jakąś podpowiedz.

    0 4
  • Sklep HeluKabel
  • #2 16 Sie 2016 15:22
    sosarek
    Poziom 43  

    Włącz sobie uPnP w rejestratorze i na routerze(automatycznie sam przekierowuje wymagane porty). Lub jeśli ręcznie przekierowywałeś porty dodaj jeszcze 465 na adres rejestratora.

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 17 Sie 2016 00:58
    michualex

    Poziom 22  

    Zmień smtp z gmail na inny,

    Mi też padło na HIKVISION. Kombinowałem jak koń pod górkę. Zdziwiłem się trochę, ze od jednego klienta nie przychodzą mi już nieautoryzowane próby logowania. Ale prawdę mówiąc trochę to olałem i mówię: pewnie skończyli atakować ten adres. Założyłem u siebie rejestrator i i sobie na spokojnie grzebałem wieczorami. Po ustawieniu wszystkiego tak jak zawsze ciągle miałem komunikat bby sprawdzić bramę lub dns. Aż w końcu smtp zmieniłem na jakieś stare konto na o2 i od razu ruszyło.

    0
  • #4 02 Lis 2017 21:25
    Seba5120
    Poziom 12  

    Witam, czy udało Ci się z powiadomieniami email?
    Mam podobny problem, tylko u mnie test wysyłania wiadomości działa, niestety jakby detekcja nie działała, może dlatego nie wysyła :/

    0
  • #5 29 Mar 2018 23:30
    paarc
    Poziom 2  

    mam konto pocztowe na nazwa.pl i tez nie szlo, dopoki nie wylaczylem ssl i zmienilem port smtp.
    Smiga jak ta lala

    0