Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bmw e34 - Ubytek na krawędzi tulei po uderzeniu-spawać czy kleić.

17 Sie 2016 11:46 750 10
  • Poziom 23  
    Witam.
    Taki o to problem jak w temacie.Uderzenie przy samej krawędzi tulei.Najłatwiej splanować cały blok ale głowica był jak banan i planowania chciałbym uniknąć.Druga sprawa to nie wiem ile trzeba by było zebrać, 30-40setek sporo.
    Bmw e34 - Ubytek na krawędzi tulei po uderzeniu-spawać czy kleić. Bmw e34 - Ubytek na krawędzi tulei po uderzeniu-spawać czy kleić.

    Lekko nawiercić i spawać czy tak jak jest zakleić?
  • TermopastyTermopasty
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Nic takiego.Napawałbym.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 23  
    Kurcze trochę się obawiam tego napawania przy samej krawędzi bloku. Najprostszy sposób to chyba zebrać tyle samo z tłoków co z bloku .
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Piotr520 napisał:
    Kurcze trochę się obawiam tego napawania przy samej krawędzi bloku. Najprostszy sposób to chyba zebrać tyle samo z tłoków co z bloku .

    Najprostszy sposób to chyba załatwić drugi blok. Zbieranie z tlokow to bardzo ryzykowne. Tłok będzie osłabiony, o ile taka obróbka nie spowoduje jakiś odkształceń.

    Dodano po 2 [minuty]:

    A na oko widać, że wglebienie jest milimetr lub wiecej
  • Poziom 23  
    To jest blok żeliwny z m50b25 na dzień dzisiejszy to już prawie unikat :cry: .Wystarczy wejść na portale aukcyjne i na dziś nie ma nawet sztuki.Druga sprawa to pasowanie cylindra.
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Nie wiem skąd jesteś ale u mnie jest gość co od lat handluje częściami do bmw i to głównie stare modele jak e30 e32 e34 i ma tego dużo.
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Fajnie Sobie pogadaliście....
    Głowica jak banan, a ona wisiała w powietrzu?
    Czyli dół krzywy, a ty nie chcesz planować...
    Dlaczego?
    Uturbiasz, dokładasz kompresor?
    Rozwiń temat, bo na razie masz uszkodzony blok, to fakt, tyle że nie wiadomo co chcesz zrobić, tak z boku, jak to ma być seria to planuj śmiało.
  • Poziom 23  
    Głowica nie pochodziła z tego silnika.Obecnie pracuje w silniku w aucie którym aktualnie jeżdżę i docelowo ma trafić na ten blok.Blok jest prosty sprawdzony dokładnie liniałem.To ma być silnik wolnossący stroker na 2,8.Po długich poszukiwaniach udało się w miarę tanio kupić blok po tłokach 83,99 jakie posiadam z tego 2,8.Po prostu mam obawy o zbyt wysokie CR po planowaniu.
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Nie wiem czy to twoje auto czy klienta . Ja mialem kiedyś podobny przypadek w prywatnym aucie , co jakis czas wywołało upg. Tez byl ubytek na bloku. Nalozylem kleju dwu skladnikowego do metalu , na świeżo zalozylem głowicę. Auto jeździ do dzisiaj bez zadnych problemów z silnikiem i tak juz chyba 10 lat.
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Im wyżej, tym lepiej wypada dół.
    Nie będę tego rozwijał.
  • Poziom 23  
    Auto moje ale jakby było klienta to też nie chciałbym zrobić maniany i za jakiś czas ściągać czapkę.Też myślałem o kleju do metalu ale poczekać jak zaschnie i oszlifować papierem.Jeszcze kwestia w którym miejscu to robiłeś.Bo ciśnienie w komorze spalania a ciśnienie w układzie chłodzenia to jest różnica.

    Raczej pójdzie na szlif jak radzi manta.