Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A6 C5 2.7 Bi Turbo LPG - Wypadnie zapłony na 3 cylindrze

17 Aug 2016 14:44 2244 12
  • Level 6  
    Witam, od jakiegoś czasu mam problem z wypadaniem zapłonu na 3 cylindrze na początku problem występował tylko na chwilę po odpaleniu i ustawał po jakimś czasie problem się nasilił i występuje również na ciepłym silniku za równo na PB jak i LPG Świece i cewka zostały wymienione lecz problem nie ustąpił.
    Proszę o jakieś sugestie co może być tego przyczyną, z Góry bardzo dziękuje :)

    Błędy z komputera P0303
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 25  
    Tylko na wolnych obrotach, czy pod obciążeniem też??
  • Level 20  
    Spradź instalacje która idzie do tej cewki.
  • Level 18  
    Jeszcze kod silnika poprosimy.
  • Level 41  
    bula17 wrote:
    Sprawdź kompresje .

    Tu będzie pies pogrzebany. Możliwe, że zawór się wypalił.
  • Level 6  
    Kod silnika to AZA,Najbardziej czuć to wypadanie zapłonu na wolnych obrotach podczas jazdy praktycznie jest do nie do wyczucia.
    Kompresję sprawdzę jutro :)
  • Level 18  
    To pozostaje ci pomiar spręzania i rozrząd. Grupy vag; 90 do 93 gdzie 93 pokazuje odchyłkę. Mam taki silnik i tez delikatnie drży gdzie parametry są w normie.
  • Level 6  
    Sprężanie jest na na wszystkich cylindrach porównywalne około 13 Bar więc mysle że to odpada :/
  • Level 25  
    Bardzo możliwe jest też uszkodzenie popychaczy na zaworach wydechowych. Pod obciążeniem będzie ok, na wolnych zapłonu nie będzie. Miałem tak w moim ARE.
  • Level 6  
    To przy uszkodzeniu popychaczy może być taka sytuacja że raz dzień samochód chodzi idealnie a następnego cały dzień kuleje ?
  • Level 25  
    Mikolaj1212 wrote:
    To przy uszkodzeniu popychaczy może być taka sytuacja że raz dzień samochód chodzi idealnie a następnego cały dzień kuleje ?


    A tego nie napisałeś wcześniej. Zrzuć pokrywę zaworów i szukaj uszczerbków na wałku i popychaczach. Widać to gołym okiem.
  • Level 6  
    Jednak problem okazał sie z elektryka na wtyczce która się wpina w cewkę miedzy dwoma przewodami jest przebicie czy macie jakiś pomysł co z tym zrobić ?