Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak dostępu przez aplikację mobilną do rejestratora BCS-0404LE-AN

21 Sie 2016 11:55 1563 2
  • Poziom 1  
    Witam,

    Posiadam dość stary rejestrator BCS-0404LE-AN. Pracuje on z dwoma kamerami, jest podłączony do sieci lokalnej za pomocą kabla ethernet. Rejestrator ma skonfigurowane stałe IP oraz dostęp przez dydns realizowany przez serwis no-ip. Porty na routerze przekierowane, rejestrator widoczny w sieci lokalnej oraz internecie. Podgląd poprzez SmartPSS działa, zarówno w sieci lokalnej jaki i WAN. Problem polega na tym, że nie mogę uzyskać podglądu na telefonie (android) przez aplikację gDMSS. Po dodaniu urządzenia jako ip/domena, podaniu portu 37777 loginu i hasła, otrzymuję komunikat: "Błąd - czas minął" lub "Brak połączenia". Korzystając z przeglądarki Chrome na telefonie jest połączenie z rejestratorem poprzez domenę z no-ip jest możliwe, jednak z braku możliwości zainstalowania pluginu webrec, podgląd jest niemożliwy. Próbowałem znaleźć w sieci aktualizację oprogramowania rejestratora, jednak nic nie znalazłem. Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

    Pozdrawiam,
    Maciej
  • Poziom 14  
    spróbuj bcs viewer lite.
    Daj namiary na priva to sprawdzę gdzie problem

  • Poziom 43