Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

D-link go-rt-N150 - router wifi

21 Sie 2016 16:29 825 12
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich , Mam taki problem , zresetowałem swój router ponieważ miałem małe problemy z netem , i od tej pory nie mam internetu. Próbowałem skonfigurować router od nowa leczu tu się już pojawia problem , nie chce się połączyć z strona po ip a ni po nazwie dlinkrouter ,
    Może potrafi ktoś wytłumaczyć mi co i jak mam dalej zrobić, był bym wdzięczny jestem zielony. Z modemu normalnie internet działa, a router przed restartem normalnie wysyłał sygnał wifi
    Pozdrawiam .
  • Poziom 29  
    1. Na komputerze w programie w konsoli(cmd.exe) wpisz "ipconfig /all" i wklej tu wyniki.
    2. Sprawdź, czy karta sieciowa jest ustawiona by pobierać adres IP automatycznie.
    3. W jaki sposób resetowałeś router? Spróbuj to zrobić jeszcze raz przytrzymując tylny przycisk od resetu nie krócej jak 10 sec.
  • Poziom 34  
    A nie dostałeś z modemem płyty?
    Tam powinien być program do auto-konfiguracji chyba, nie wiem czy z tym modemem była też. Prostszego sposobu nie ma ;)
    Po nazwie nic nie znajdziesz.
    Po jakim IP próbowałeś?

Domyślnie powinno być:

W pasku adresu przeglądarki wpisz:
    192.168.0.1 /Enter/
    Potem:
    Użytkownik: admin
    Hasło: admin
  • Poziom 9  
    router kupowałem z olxa z samym kablem . ale to jest dziwne ze przed resetem normalnie wszystko działało , tylko ze mialem problem z serwerem dns w ps3 i gdzies wyczytałem ze trzeba zresetowac router i od tej chwili nie dziala mi wifi.

Dodano po 6 [minuty]:

teraz probując łącząc sie , wyskoczyl mi komunikat , ze jest to nowy router czy chce skonfirowac tą sieć
    wciskam ok , i wyskakuje mi komunikat konfiguracja sieci nie powiodłą się
  • Poziom 34  
    Jak nie działa Ci wifi to kabelek w żółte gniazdo modemu i do kompa.