Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalWork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VP44 Vectra B 2.0 DTH - Rezystancja cewki zaworu dawki paliwa

23 Sie 2016 07:41 1176 7
  • Poziom 18  
    Witam
    Potrzebuję informacji w temacie jaka powinna być rezystancja cewki zaworu dawki paliwa w pompie VP44 opel. Zawór mocowany na 3 torxy za pośrednictwem blaszki mocującej. Moje pomiary wykazały 1,4 ohm. Mierzył ktoś sprawny zawór??
    Chciałbym zaznaczyć że sterownik posiadam już wzmocniony z dwoma połączeniamu na mosfecie ( 2 dreny ).
  • MetalWork
  • Poziom 38  
    Jakieś 0,7 oma, ale mierzyłem z kompensacją przewodów pomiarowych. (i tak miernik czasem jeszcze przekłamuje) Pomiar na zwykłej pompie, podaj prąd przez żarówkę 55W, ma stukać.
  • MetalWork
  • Poziom 18  
    Ster mam na stole. A zawór w w pompie. Po podaniu napięcia na 6 i 7 na przewodach brak jest napięcia ale potrzebny tam jest CAN i sygnał obrotów. Nie mam pod co go podłączyć. Połączenia tranzystora z hybrydą są ok. Nawet jest to już wzmocniony sterownik. Zastanawiam się jaka powinna być rezystancja cewki zaworu na odpiętym sterowniku.
  • Poziom 18  
    Na zaworze początku tłoczenia czy zaworze dawki paliwa?
  • Poziom 38  
    Dawki, początku tłoczenia nie sprawdzałem. Nie chcę wprowadzać w błąd, diagnozowałem taką pompę ostatni raz pewnie z 5 lat temu, ale na 95% było zasilanie po podaniu na wtyczkę.
  • Poziom 18  
    Po podaniu napięcia na zaciski 6 i 7 nie mam napięcia na wyjściu przewodów zaworu dawki paliwa. Po zwarciu drenu z masą napięcie się pojawia.